Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opnår vi kunder (Firma Fest - Events - Promotion) - Billig hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus N.
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi i gang med at opstart en event virksomhed, men desværre ved vi ikke hvordan vi skal fange vores "mulig" kunder.

Vi vil hold ALT ind for underholdning dvs. Firma fest - Skole fest - Firma Promotion  Diskotek event.
Allerede nu er vi godt i gang med Events på diskotek bl.a. i København og Århus derover er vi i gang med at arbejde på andre i Viborg, Vejle, Kolding, Horsens. Når det er diskotek er det nemmer at opnå vores gæster. I forhold til Skolefester og Firma fester er det noget helt andet.

Men nu vil vi også gå i gang med firma fester og skole fester. Men vi ved ikke hvordan vi skal forfatte på de forskellige firmaer og skole og efterskoler.

Vi fik at ved at hjemmeside er den først fase, derfor leder vi også efter nogen der kan lave en hjemmeside meget billig. Kender i nogle er i meget velkomne at skrive det til os.

Vi kunne ansætte en mødebooker eller en marketing firma der kan gør det men desværre er det ikke helt billigt. Derfor vi ville høre om der er nogle der har nogle gode idéer.
Evt. hvis der er nogen der kender en marketing firma der KUN penge når der er resultat. dvs. tag penge når fx de booker en møde.

Men vi ser frem at høre om jeres idéer

 

Mvh Steve M.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde nok lige slå private beskeder til :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steve.

Jeg kan opsætte en billig hjemmeside til jer i et system der hedder Wordpress.

Wordpress er kort sagt et CMS (content management system), hvori i kan redigere sider, oprette sider, oprette menuer, indsætte billeder, redigere i tema og meget andet, alle disse funktioner er sat meget simpelt op, så alle kan finde ud af hvordan man skal tilgå systemet.

Er du interesseret i ovenstående eller vil du høre mere, så skal du være velkommen til at kontakte mig på: kontakt@epweb.dk

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steve.

Jeg ville evt. anbefale at tag kontakt med fan siden Alttilforfesten.

De har 38.000+ fans

Mvh Lasse.

Fra Århus N.
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen den er slået til..
Men igen jeg rimelig ny på denher side.. så jeg ved det rigtigt ikke hvor det er jeg skal trykke

 

Fra Århus N.
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Jeg vil meget gerne høre lidt mere om det.

Jeg tænkt på kunne du send mig nogle af de hjemmeside som du allerede har designet..

Du kan kontakter mig på: steve.muganji@gmail.com

Fra Århus N.
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Lasse...

Vi skal nok kigge på det.
Men vi tænker mere på firma fester og skole fester.

Som deres facebook side ser ud, kan de ikke hjælp os ret meget på det område..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)