Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af skribent: Halfdan Timm

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

mankon:

Tillykke med huen.

Flot med så mange anbefalinger!

Han kan få mange flere anbefalinger, men vi vil se huen :-)

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 01:12

Tillykke med huen Halfdan - det er sgu en fed tid! Springer du direkte til Uni, eller har du et pause-år?

Det lyder jo til at du laver et rigtig godt stykke arbejde. Hvis du tidligere har skrevet artikler der relaterer sig til at rejse, vil du så ikke sende en PM med et link? Mig og en kammerat har gang i et projekt, og vi kunne måske bruge et par artikler :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:50

Jeg er en smule (nej, jeg er meget) beæret over, at I gider skrive det her. Hvis jeg for fremtiden bliver træt af at skrive, kan jeg bare kigge her - så skal jeg nok finde motivationen på meget få sekunder igen!

Et hurtigt billede får I også lige; Jeg smækker lige et bedre op, når mine forældre lokaliserer kablet til vores 'rigtige' kamera. Det her er taget med min mobil. :-)

@Henning: Mange tak! :) Så mangler jeg bare et hoved på størrelse med dit. Størrelse 62.. Helt ude af min liga.

@Casper: Thank you very much, fine sir! :)

@Johnny: Billedet er oppe og håret er nede. Jeg blev klippet for et par måneder siden, men det må du ikke sige til nogen. ;-)

@John: Det kan vi sagtens finde ud af! Jeg bør også lære at drikke kaffe før eller senere. Da vi afsluttede 9. klasse blev vi tvunget til at prøve, men siden da har jeg holdt mig til te og kakao. Jeg får dog sikkert brug for kaffen før eller siden, så jeg kan lige så godt lære det. Kaffe & Co it is. :-)

Tak for din anbefaling!

@Tom: Hovedlandet, ligefrem? ;-)

Dine ønsker er gengældt herfra! Jeg har nemt ved at engagere mig i Shopeksperten, og jeg glæder mig oprigtigt talt til at se hvor langt, siden kan nå. Med dit engagement - og din ganske sublime organiseringsevne! - ser jeg ingen grænser!

@Brian: Det med at holde fri må lige vente en dag eller to - det har jeg jo lige gjort i 2 dage. ;-)

Mange tak for din fine anbefaling! Jeg er godt igang med den (mere konkrete) opgave, så der snart er noget mere at arbejde med. :-)

@mankon: Jeg er også en smule overrasket selv. Men mange2 tak!

@TheisM: En super fed tid, it was - det er der ingen tvivl om! Det er faktisk min plan at hoppe direkte til Aarhus. Potentielt er jeg klar til at flytte om 3-4 dage. Det kræver bare lige, at min ven og jeg finder et sted at flytte ind i. Men vi er skrevet op til 4-5 kollegier og søger dagligt, så vi må ramme bingo før eller siden.

Mht. artikler har jeg skrevet et par stykker eller 20 om at rejse før, men jeg må nok indrømme, at lige for tiden næppe er et særligt godt tidspunkt. Jeg er super dårlig til at sige nej til arbejde, hvorfor jeg skal passe på ikke lige pludseligt at have et efterslæb på 700 stk. Af den grund må jeg nok lige vente en rum tid med at hoppe på nye projekter, om end jeg indrømmer, at jeg er ganske fristet. Men leveringstiderne ville blive slemme - another day, another time! Skype-Smile

Jeg lover at komme med et lidt pænere billede, når det skide kabel dropper gemmelegen. Indtil da, skal I have tak for at have skrevet her - God sommer! Wink

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 01:12

Halfdan Timm:
@TheisM: En super fed tid, it was - det er der ingen tvivl om! Det er faktisk min plan at hoppe direkte til Aarhus. Potentielt er jeg klar til at flytte om 3-4 dage. Det kræver bare lige, at min ven og jeg finder et sted at flytte ind i. Men vi er skrevet op til 4-5 kollegier og søger dagligt, så vi må ramme bingo før eller siden.

Samme historie her. Mig og en kammerat leder også intensivt efter lejlighed i Århus, men det er sgu svært at finde noget. Vi har også søgt en del kollegier, men fordi vi har et 8000-postnummer lige nu, bliver vi smidt bag i køen hos dem alle sammen...

Halfdan Timm:
Mht. artikler har jeg skrevet et par stykker eller 20 om at rejse før, men jeg må nok indrømme, at lige for tiden næppe er et særligt godt tidspunkt. Jeg er super dårlig til at sige nej til arbejde, hvorfor jeg skal passe på ikke lige pludseligt at have et efterslæb på 700 stk. Af den grund må jeg nok lige vente en rum tid med at hoppe på nye projekter, om end jeg indrømmer, at jeg er ganske fristet. Men leveringstiderne ville blive slemme - another day, another time! Skype-Smile

Fair nok, det er der jo ikke at gøre ved :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:39

TheisM:
Samme historie her. Mig og en kammerat leder også intensivt efter lejlighed i Århus, men det er sgu svært at finde noget. Vi har også søgt en del kollegier, men fordi vi har et 8000-postnummer lige nu, bliver vi smidt bag i køen hos dem alle sammen...

Dér kommer mit 5792-postnummer mig til gode. Jeg er placeret syd for O'ense lige nu, så min ven og jeg er fortrøstningsfulde. De kollegier, vi er skrevet op til, har trods alt 1-3 måneders ventetid - mon ikke, at vi bliver heldige før eller senere? Jeg er i hvert fald klar til at flytte og her nu, så de skal bare sende et kælderværelse på 8kvm afsted, og så er jeg på vej. Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med huen og de mange fine anbefalinger, Halfdan! Det er velfortjent, for du har tydeligvis arbejdet for sagen! Mens du fortsat arbejder hårdt, vil jeg hermed smutte til Mallorca på 2 ugers velfortjent sommerferie! Cool

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 08:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg melder mig lige i koret af "rosere".

Jeg har fået leveret en lang række artikler fra Halfdan, og de har alle været super. Det har været om fiskenørdede ting, blandt andet om Mepps-spinnere - men de har alle været skrevet med stort engagement, og leveret temmelig hurtigt.

Og tillykke med huen :-)

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)