Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhost når domæne ligger hos gratisdns??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Netplads har nu gennemført testen på web1 - som annonceret på vores nyhedsside skal du genoprette dig på web2 og genuploade din side''
Som du vil kunne læse på deres forum m.m. var web1 en testserver, som alle og enhver kunne få et gratis webhotel på - man ønskede at teste performance osv. hvilket blev gjort klart for enhver fra start.
Efter endt testperiode blev brugerne informeret om at testen på web1 nu var afsluttet, og at man derfor opstartede betalingshosting på en ny server - web2, der blev samtidig udstukket nogle deadlines for hvornår hhv. web og ftp blev lukket ned på web1, så den side du har besøgt har givetvis ikke holdt sig opdateret om den gratisservice man brugte, endsige læst sin mail/ignoreret henvendelsen - det synes jeg måske ikke er helt rimeligt at give GratisDNS "skylden" for..

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper: Jeg har desværre ikke erfaring med ASP og heller ikke så meget med mailopsætning på GratisDNS. Kan anbefale at du prøver GratisDNS''s forum.

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er gået helt kold i det og tror det kan har noget med gratisdns opsætningen at gøre
Spørg løs
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
"Spørg løs"

OK, here goes:

 

Resultatet af nedenstående kode er følgende indikation af at udsendelsen gik godt. Men der kommer aldrig nogen mail frem.

 

>>>>>>>> output >>>>>>>>>>>>


 

>>>>>>>> koden fra en asp fil >>>>>>>>>>

smtpServer = "mail6.surftown.dk"


set msg = Server.CreateOBject("JMail.Message")

if err.number <> 0 then

    response.write = "noobject"

else

    msg.Logging = true

    ''msg.silent = true

    msg.From = info@tojiro-knive.dk

    msg.FromName = "Tojiro"

    msg.AddRecipient recipient, "Jesper " & recipient

    msg.Subject = "testsubject"

    msg.Body = "testbody"

    if not msg.Send(smtpServer ) then

        response.write "1 " & msg.log

    else

        response.write "2 Success " & recipient

    end if

end if

 

Det at jeg ikke får nogen fejlkode gør det svært at debugge!!! Jeg tror løsningen skal findes hos surftown, ikke gratisdns, men kan forestille mig at det ville have virket hvis hele domainopsætningen var foretaget fra surftown

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Domænet quickframe.dk som din mailmodtager er sat til ligger slet ikke hos GratisDNS, så nej det kan ikke være et problem der..

Jeg kender ikke selv noget til ASP, men et umiddelbart gæt på dit problem er at mail6.surftown.dk kun vil relaye mail til et "fremmed" domæne hvis du logger ind med brugernavn og adgangskode, og det gør dit asp-script så vidt jeg kan se ikke? Hvis du ændrer modtager adressen til en der ligger på samme domæne som scriptet (tojiro-knive.dk) mon så ikke det spiller?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Prøv hotserv.dk  det er gratis, du kan styre dine domæner via gratis dns, hotserv kører php, og der er mulighed for at oprette mysql database.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)