Jeg søger efter et sted hvor jeg kan købe nogle isbøtter i papir ligesom f.eks. Ben & Jerrys 0,5 l. De skal helst være hvide - altså ufarvede, men det er bare til privat brug så det er ikke livsnødvendigt.
Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan købe eks. 25 stk. eller 50 stk. ? Jeg synes ikke jeg kan finde nogen danske hjemmesider der har dem, men har måske brugt de forkerte søgeord på google :)
Tjoe, men når det ikke er flere styks det drejer sig om, vil det nok ikke være producenten jeg skal tage direkte kontakt til, men nærmere en forhandler :) Ligesom hvis nu supermarkedet solgte dem :p
Altså jeg har fundet nogen i USA, men det tager bare lidt tid at få dem sendt herover og så koster det i alt 150 kr. for 25 stk :)
hvis du ikke skal bruge flere.. og ikke vil betale 150 kr. for dem.. forstår jeg ikke du vil bruge din kostbare tid, er den ikke mere være end 150 kr :-)
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Hehe, det var nu også mere leveringstiden jeg tænkte på :) Prisen er lidt mindre vigtig, men synes stadig det er dyrt :p Men hvis jeg ikke finder noget tættere på, må jeg jo vente på fragten fra USA :)
Hvis du finder i danmark kan de nemt koste det samme..
alt emballage til fast food er der emballage afgift på ca. 20 pr kg det betyder at engross firmaer gerne vil ha 2.25 kr. for en pomefrits æske med låg selv om afgiften reelt måske kun er 25 øre :-)
Fragt tager heller ikke så lang tid idag, har tit fået pakker fra både Hong Kong og Taiwan på en 3 til 4 dage.
Hvis du finder i danmark kan de nemt koste det samme..
alt emballage til fast food er der emballage afgift på ca. 20 pr kg det betyder at engross firmaer gerne vil ha 2.25 kr. for en pomefrits æske med låg selv om afgiften reelt måske kun er 25 øre :-)
Fragt tager heller ikke så lang tid idag, har tit fået pakker fra både Hong Kong og Taiwan på en 3 til 4 dage.