Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valuebet24.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lægge sidste hånd på sitet: http://valuebet24.dk/

Jeg modtager meget gerne jeres umiddelbare holdning til sitet, indhold, design, m.v.?

Ligeledes gode råd til trafik skabelse :=)?

P.s. Vi søger frivillige skribenter .. I kan altid fange mig på info@spilsport24.dk el tlf 6199 1423

Tak :=)

Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 Meget lys skrift type på lys baggrund vælg mørk skrifttype til lysbaggrund.

Især den lyserøde tekstfarve, den passer ikke til baggrunden

kontaktsiden altid god ide med en kontaktformular på den derved let at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Mouridsen:
Jeg modtager meget gerne jeres umiddelbare holdning til sitet, indhold, design, m.v.?

Det er godt nok pink, alt for kraftige farver

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

er det bare mig men er sportsbetting ikke lidt mere en "mande ting" ? der passer den pink farve ihverfald ikke helt ind:)

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rami

Sportsbetting er nemlig maskulint - og derfor er den pink valgt som at tage lidt pis på det / gøre det lidt metro seksuelt i stedet. Du kender sikkert holdet i Palermo i Italien (jf. deres spillertrøjer).. :=) 

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny - er det den lyserøde der er for kraftig i dine øjne el nogle af de andre farver?

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael 
Mange Tak for gode input. De er noteret :=) 

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej henrik

jeg kan godt forstå din pointe men jeg tror bare det giver bagslag:)

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rami..

På hvilken måde tænker du? I sidste ende handler det jo om indhold / og godt nogle gange at differentiere sig fra de andre :=) 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Mouridsen:
På hvilken måde tænker du? I sidste ende handler det jo om indhold / og godt nogle gange at differentiere sig fra de andre :=) 

Men nogle gange skal indholdet være virkeligt godt, hvis det skal kompensere for det samlede indtryk.

Det jeg oplever når jeg klikker ind på siden, er at mindst halvdelen består af reklamer. Allerede der, skal jeg koncentrere mig en del, for at finde ud af hvad der er reelt indhold.

Når det så er gjort, skal jeg knibe øjnene meget sammen, for at læse overskrifterne. fordi den pink farve er meget meget lys.

Og så sker der det, at jeg konstaterer at livet er for kort til besværlige hjemmesider, og så finder jeg noget andet. Det kan sagtens være at indholdet er rigtigt godt, men det finder jeg aldrig ud af, for du bliver "bortdømt" på forsiden. Om det også sker for andre, skal jeg ikke kunne sige. Men det kan du se i Analytcs og hos dine annoncører.

Men i bund og grund er det selvfølgelig dit eget valg hvordan farvesammensætningen op opsætningen skal være. Og hvis du er tilfreds, så er det vel det rigtige :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)