Jeg sidder og tænker på at lave en ny Affiliate side, altså den skal ligne en webshop, men når de trykker læs mere omkring varen har de mulighed for at gå til forhandleren. Og derved får jeg et sum penge.
Men mit spørgsmål er hvad der sælger godt lige nu, og derfor være mulighed for at tjene noget på.
Tak på forhånd.
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Jeg sidder og tænker på at lave en ny Affiliate side, altså den skal ligne en webshop, men når de trykker læs mere omkring varen har de mulighed for at gå til forhandleren. Og derved får jeg et sum penge.
Men mit spørgsmål er hvad der sælger godt lige nu, og derfor være mulighed for at tjene noget på.
Der er uendeligt mange gode muligheder derude. Lad os høre nogle ekspempler på ting du kunne tænke dig at lave en hjemmeside om og så give dig lidt feedback på dem?
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Der er masser der køber voks online og masser af affiliateprogrammer som sælger voks.
Eneste men er at der sikkert er mange som ligesom dig kan fristes af den niche, så konkurrencen er nok rimelig stor.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.