Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg lave mit site til en shop??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.

Tak for roserne.

Grunden til at jeg er i syv sind er, at jeg høre flere og flere folk sige, at alt kan sælges på nettet. Jeg selv er et godt eksempel på hvordan folks netshoppe mentalitet ændre sig. For bare et par år siden, ville jeg aldrig have brugt mange tusinde kr. på pc, printer ovs. på nettet. Jeg har lige netop brugt pc. budgettet på nettet og uden, at have de store bekymringer, en enkelt anbefaling til en pc netshop var nok. Hvad vil jeg være villig til at købe på nettet hvis vi går 2 år frem. En ny bil?? Måske oven i købet fra en forhandler i sydtyskland fordi de lige havde den model jeg havde ledt længe efter? 

Vielsesringe er nok lidt for personligt en ting til at slå igennem som handels vare på nettet. Der kan hurtigt bliver noget med størrelse, gravering og en masse frem og tilbage. Så går det fede af det. Jeg ved, der er netshopper der får det til at fungerer, men med ringe der ligger fra 10000 kr og opefter skal de ting være i orden fra starten. Ang. vedhænd,øreringe m.m. er der helt sikkert et marked også for ting i den dyre ende. Jeg skal nok venter med shoppen til jeg har et udvalg af de vare klar.

Ang. ideen med at få besøgene til at give oplysninger om ønsker, tilmelding til nyhedsbrev, osv. vil jeg helt sikker tage op. En god måde af fastholde kunderne.

Mvh Kim  

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 01:35
En ting som du måske kunne overveje at prøve er at lave en selvstændig shop som ikke direkte har noget med din fysiske butik at gøre.
Altså Få lavet den sådan så den kommer til at fremstå som en selvstændig virksomhed og så ellers køre en massiv adwordskampagne på shoppen, på den må risikerer du ikke at folk kommer på din side og tænker "webshop=standardvarer" så slipper du for at risikere at få lidt dårligt image på den front (hvis det nu skulle være tilfældet hvilket jeg selvfølgeligt ikke aner noget om).
Hvis det så viser sig efter en periode at folk ikke er uvillige til at købe den slags varer over nettet så kan du altid senere få implementeret en shop i din nuværende side.
Sådan uden at have tønkt det alt for grundigt igennem når jeg frem til at det eneste du risikere ved at vælge denne model er; nogle få hundrede kroner pr. måned og så lidt til en adwordskampagne.
Fordelene er at du ikke risikere at få kædet et eller andet rygte sammen med din fysiske butik og så er det en temmeligt effektiv måde at lave en undersøgelse af forbrugsmønstre i forhold til online shopping.

/Peder

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 06:59
Peders idé kan jeg sagtens se nogle muligheder i. Ellers kan man jo sige at er du i tvivl "koster" det dig ikke noget at afholde dig fra websalg. Hvis du vælger at sælge over nettet giver du nogle mennesker mulighed for at få adgang til dine produkter som ellers ville være nødt til at "nøjes" med noget andet. Det med gravering er vel også et problem for dem der køber i butikken.

Du startede med to grundlæggende sprøgsmål:

1) Kan varen sælges på nettet. Alle svar her peger på det det kan den.

2) Passer en shop ind i konceptet? I sidste ende er du den eneste der kan svare på dette. Vil du tillade kunder kan købe dine ringe over nettet med de eventuelle gener det kan give for dem?

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 09:35
Som alle andre - roser herfra for dine produkter !
Men da det jo er unika produkter du fremstiller (ved godt meget minder om hinanden) vil det være en ret stor opgave at holde en webshop ajour med nye fotos beskrivelser m.m.
og så er dette jo absolut varer som kunden vil se og røre !
Men der er intet problem i lave en shop og så finde nogle fornuftige "masse produkter" der vil passe ind til det du laver og sælge dem via nettet og så samtidig bruge shoppem som udstillingsvindue for det du selv laver.

Med en webshop med udelukkende din lækre unika produkter, vil jeg umiddelbart mene at du efter nogen tid løber panden mod en mur og føler (med rette) at den energi, kræfter, tid og penge du investerer ikke kaster noget af sig igen.

Men måske tager jeg grueligt fejl !  Held & lykke

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:39
Hej Kim

Jeg har været inde på din hjemmeside, og jeg synes at den er meget stilren og elegant.

Mth shop, så tror jeg du har ret i, at der nok ikke er ret mange, der vil vælge at købe vielsesring på nettet.

Til gengæld tror jeg det vil være en fordel for dig, hvis det allerede på forsiden fremgik, at der var tale om en butik i en bestemt by - det kan godt se lidt ud som en mærkevarehjemmeside, hvor der er massere af forhandlere.

Alternativt kunne du jo lave en slags mellemting, hvor man kunne korrespondere med dig om materiale og design, og så kunne du komme med et oplæg/tegning til ringe, og så først der skulle man komme over til dig personligt for at måle størrelse, vælge evt sten mm.

På den måde synes jeg, du kan beholde noget det unikke, der jo er ved at få lavet smykkerne specielt.

God vind hvad du end beslutter dig for.

Gitte

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)