Hej Maibrit, Den er for flot til ikke at kunne åbnes! mvh john sommer |
Ja det var fantastisk
Og tak for din "synes godt om" og tilmelding tilnyhedsbrevet.
Mvh Maibritt
Hej Maibrit, Den er for flot til ikke at kunne åbnes! mvh john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Ja det var fantastisk Og tak for din "synes godt om" og tilmelding tilnyhedsbrevet. Mvh Maibritt |
Maibritt Isberg Andersen
Krølle på tråden "Aldrig på facebook"... Så er den sidste planlagte fase færdig (i denne omgang) - små knapper på min hjemmeside www.ztrong.dk :
Nu burde der ske mere aktivitet...forhåbentlig De bedste hilsner fra Maibritt |
Maibritt Isberg Andersen
Kæreste Aminoer. Jeg har nu været på Facebook med Ztrong i over 1/2 år. Fik ved min opstart meget hjælp fra jer, tak. Det har været en spændende periode og kræver en del. Jeg har valgt, at fokusere på tre fokusområder, hvilket har været godt, da det læner sig op af mine kurser og øvrige coach tilbud. Jeg savner dog, at flere vil "synes godt om", fordi det vil give endnu mere debat på sitet. Efter tidslinjen er indført syntes jeg, at det er blevet endnu mere vanskeligt. Gode ideer vil kun være vidunderligt... |
Maibritt Isberg Andersen
Hej Maibritt, Med fare for at blive opfattet som hende den stramme tante, eller ham den mavesure onkel, så får du lige min kommentar her :-) Som jeg har skrevet tidligere i tråden, så tror jeg du har givet dig selv en meget stor opgave. Jeg tror ikke det er så ligetil at få din målgruppe (Ledere, der vil coaches) til at engagere sig i en Facebook-profil. Det er straks lettere at få engageret slutkunder af fysiske produkter, hvilket jeg synes Kondomaten og ShopWithSocks klarer rigtigt fint på deres forholdsvist nye sider. På Marketing Camp 2012 var jeg til oplæg med Thomas Bigum, dansk ekspert i virksomheders brug af de sociale medier. Thomas er især stærk i Facebook-strategier og direkte adspurgt hvad han mente om B2B servicevirksomheders (konsulentydelser, coaches osv.) muligheder for at bruge Facebook svarede han "Det sker ikke", måske kan man bruge tidslinien til en fed præsentation af virksomheden, men du får ikke mange brugere og du får dem ikke engageret. Nu skal man jo ikke altid tro på ekspertene, men jeg har selv svært ved at se mig (og jeg er i målgruppen) gå engageret ind i en Facebook-gruppe om emnet. Stor hilsen |
Hej Brian. Tak for dit svar. Ja et langt sejt træk, og en af mange muligheder for at profilere virksomheden. Mange flere besøger min hjemmeside www.ztrong.dk ... Måske fordi det er mere naturligt? |
Maibritt Isberg Andersen
Hej Maibritt,
Det er alletiders, tillykke med det. Er det Facebook-gruppen der giver den ekstra trafik og kan du se om det er dem der "konvertere" til det du gerne vil? Stor hilsen |
Det er desværre ikke Facebook, men den øvrige branding af Ztrong. Tak for dine ord Brian. God dag ... |
Maibritt Isberg Andersen
Hej Maibritt |
Tak Ronni Jeg har min egen Ztrong You Tube kanal - http://www.youtube.com/MaibrittZtrong Jeg havde bare forventet mere af Facebook, da jeg syntes, at jeg ligger stor energi i, at siden bruges dagligt. Men det kommer nok stille og roligt. Nu har jeg da 132 "synes godt om" på http://www.facebook.com/Ztrong.dk De bedste hilsner fra Maibritt |
Maibritt Isberg Andersen