Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uha ikke så godt - en Amino i KONTANT

Side 1 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er han stadig her på siden burde han måske smides ud men det vil jeg nu overlade til admin herinde Huh?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Rene har givet mange gode råd ang. Google adword herinde på Amino. Selvfølgelig har han begået sine dumheder, som vist i Kontant, og det skal han da bøde for.

Personligt, så er jeg lidt nervøs for at Amino's image bliver draget ind i denne sag, når der kommer så mange tråde, som vises på google.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var satans..

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Er han stadig her på siden burde han måske smides ud men det vil jeg nu overlade til admin herinde Huh?

 

Amino, som jeg forstår det, er et åbent forum for alle på ligefod med den danske ret. Så det afhænger nok af om det kan bevises, at han har misbrugt Amino.

Men det bliver interessant at se.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Smart i en fart :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

det er da synd at så mange mennesker som har bestilt varer er blevet snydt. Hvor er ens morale- det er ligesom at stjæle!

Det den mand er ikke klar over er at han få det svært ved at drive en forretning i fremtiden, båd ei forhold til kunder og i forhold til samarbejdspartnere.

 

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lugter langt væk af fusk og Rene gør sig absolut ikke godt på TV!

 

Dog skal man altid huske at når den slags programmer laves, så er der en bestemt og meget skarp vinkel på sagen .Dvs. oplysninger som taler imod journalistens vinkel, bliver klippet væk....

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Hej

det er da synd at så mange mennesker som har bestilt varer er blevet snydt. Hvor er ens morale- det er ligesom at stjæle!

Det den mand er ikke klar over er at han få det svært ved at drive en forretning i fremtiden, båd ei forhold til kunder og i forhold til samarbejdspartnere.

Gud, hvor er du naiv!

Det er jo lige præcis derfor folk snydes. Kontant var jo inde på, at dette kan nemlig lade sig gøre, ved at oprette et nyt og ukendt selskab. De kan ikke retsforfølges, da de ikke bryder loven men udnytter hullerne i den.

Det er heller ikke alle som ser kontant og hvis de gør, så hedder deres selskab aldrig det samme.

Så folk der er naive bliver altid udnyttet - selv i min branche foregår det og det er jeg "numse" træt af Big Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Det den mand er ikke klar over er at han få det svært ved at drive en forretning i fremtiden, båd ei forhold til kunder og i forhold til samarbejdspartnere.

Han finder garanteret bare en samarbejds partner der har samme tankegang som ham selv... :\

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Side 1 ud af 11 (108 indlæg)