Hej Jeg ville høre om der er nogen af jer herinde som har oplevet en fremgang i konverteringsraten ved bruge af nogle af de nedesntående. Svar fx på den enkelte. Netbank betalinger (BG, DANSKE osv) Efterkrav (jeg tror at vores kunder ville elske efterkrav) E-mærket (har ikke hørt om nogen endnu der har mærket en positiv effekt af mærket, måske har du.) |
Dato: 19-03-2007 20:57:36 Forfatter:Kim SandEfterkrav (jeg tror at vores kunder ville elske efterkrav)Vi startede ud med efterkrav, men det blev hurtigt stoppet da 4 ud af 5 aldrig hentede deres pakke. Så det var ikke en succes, da det jo ikke er gratis at sende pr efterkrav. Hvis jeg idag skulle sende med efterkrav, ville jeg ringe alle de bestillinger op som var foretaget pr efterkrav, ellers ville jeg måske lave noget cpr. validering,, bare for at undgå alle de flaske ordre, for hvis du er 100% sikker på at det er en specifik person der har lavet bestillingen har du jo også mulighed for at opkræve dem efterkravs portoen selvom de aldrig henter pakken.. men igen det er et utrolig stort administrativt besvær..Men hvis du tror du får mersalg så er der jo ikke andet for end at prøve det. du kan jo altid stoppe det igen.