Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Socialt-Café projekt søger bidrag / støtte

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi er et team af faglig medarbejder/ansvarlig for et netværks cafe Etnika der har eksisteret siden 1997 .Grunden til at vi kalder den netværk er, at vi arbejder med henblik på de sociale unge udsatte i københavn.

'Vi ser det som en styrke at arbejde med de forskellige målgrupper samtidigt det giver den enkelte ro til sin problematikker, modsat traditionelle tilbud, hvor problematikkerne kan blive et fælleds problem

Vi har et mål, at hjælpe de unge med at skabe et trykt og sundt liv. At begå sig og trives ude på arbejdsmarked.

Over 70 procent er  unge mellem 16-24 på det bagrund  at de er skrevet ind via kommunen.

Støtte forløb til utilpassede unge m.m   

Alle er Individual, Derfor et der også fagligt ansatte og frivillig.. 

I cafeen har vi arrangeret sådan er vi køre 7 forskellig aktiviteter.De unge piger og drenge som vi har, er ikke kun indskrevet unge, men vi betrakter os som en familie.

Vi dækker også følgende områder så angst, depression, langtidsyge, æres vold m.m

Musik, smykke og design stuen, lektie cafe, medieværksted, foto/video, madværksted og dans.

Det her aktiviteter er en del at vores virksomhed i at selv søg for udgifterne i fremtiden, da vi har tilknyttet tøj butik med åbning ca i september måned

Vi har en del anerkendt mennesker som også deltager til arrangement og i cafeen  

Vi har en del kendte lokale musiker efter håneden. som bruger vores musik studie, som er et samarbejde med de unge.

Det vi står for er følgene: fællesskab, multikulturelt, modernitet, indentitet, fagligt og socialt arbejde. 

På det baggrund er vi igang med at arrangere støttekoncert, på bagrundlag at der er lukket i puljen hos kommunerne indtil næste år.

Og der er desværre regninger der skal betales og købes ind, indtil vi får butikken oppe at køre.

Butikken er en designer butik, med kendte tøj mærke Collection hvor det er professionelt samarbejder, med cafeens smykke og designer stue.

Derfra har cafeen derefter en  fast indtægt kilde der  selv finanser og velligehold cafeen og ansatte, indtil vi som forventet får en bevilling fra kommunen igen.

Det var lidt kort og kontant om cafe fair og Ambitiouz fair fashion.

Det er tilknyttet faglig medarbejder, iværksætter/ social arbejder og frivillig.

Har du lydt til at investere eller bidrag og evt høre mere. er du meget velkommen til at skrive til mig:D

Mange tak og på gensyn

Hilsen

Zaneta

Cafe fair/ Ambitiouz fashion

Ansvarlig/ Iværksætter 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver "STØTTEKONCERT" i overskrift, men fortæller intet om det i dit indlæg ligesom du heller intet nævner om, hvad støtte I evt. kan bruge og hvad eventuelle sponsorer kan "få" ud af det...

For din egen skyld, tror jeg du skal sætte dig ned og tænke meget mere og forsøge at sætte dig ind i modtagernes sted, inden du skriver indlæg.

Tilmeldt 8. Jun 11
Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Brian.. Derfor hedder det at stille spørgsmål og ikke komme med sådan en usympatisk indlæg. det kan jeg desværre ikke arbejde med... 

Jeg har skrevet dette indlæg for at skærpe omæksomhed, dvs efterfølgende jo mere man vil høre om det, har jeg 1000 af materialer at tilbyde.

Altså kan ikke skrive alt ned, da det event er ikke fastlagt inu.

Dette er et win win mulighed med omtale og pr  som en professionel nok ved.

Man skal have hjerte med sig her og ikke kun sin pengepung.

Go dag :D 

Tilmeldt 8. Jun 11
Skrevet kl. 10:51

Miss Z:

Vi er et team af faglig medarbejder/ansvarlig for et netværks cafe Etnika der har eksisteret siden 1997 .Grunden til at vi kalder den netværk er, at vi arbejder med henblik på de sociale unge udsatte i københavn.

'Vi ser det som en styrke at arbejde med de forskellige målgrupper samtidigt det giver den enkelte ro til sin problematikker, modsat traditionelle tilbud, hvor problematikkerne kan blive et fælleds problem

Vi har et mål, at hjælpe de unge med at skabe et trykt og sundt liv. At begå sig og trives ude på arbejdsmarked.

Over 70 procent er  unge mellem 16-24 på det bagrund  at de er skrevet ind via kommunen.

Støtte forløb til utilpassede unge m.m   

Alle er Individual, Derfor et der også fagligt ansatte og frivillig.. 

I cafeen har vi arrangeret sådan er vi køre 7 forskellig aktiviteter.De unge piger og drenge som vi har, er ikke kun indskrevet unge, men vi betrakter os som en familie.

Vi dækker også følgende områder så angst, depression, langtidsyge, æres vold m.m

Musik, smykke og design stuen, lektie cafe, medieværksted, foto/video, madværksted og dans.

Det her aktiviteter er en del at vores virksomhed i at selv søg for udgifterne i fremtiden, da vi har tilknyttet tøj butik med åbning ca i september måned

Vi har en del anerkendt mennesker som også deltager til arrangement og i cafeen  

Vi har en del kendte lokale musiker efter håneden. som bruger vores musik studie, som er et samarbejde med de unge.

Det vi står for er følgene: fællesskab, multikulturelt, modernitet, indentitet, fagligt og socialt arbejde. 

På det baggrund er vi igang med at arrangere støttekoncert, på bagrundlag at der er lukket i puljen hos kommunerne indtil næste år.

Og der er desværre regninger der skal betales og købes ind, indtil vi får butikken oppe at køre.

Butikken er en designer butik, med kendte tøj mærke Collection hvor det er professionelt samarbejder, med cafeens smykke og designer stue.

Derfra har cafeen derefter en  fast indtægt kilde der  selv finanser og velligehold cafeen og ansatte, indtil vi som forventet får en bevilling fra kommunen igen.

Det var lidt kort og kontant om cafe fair og Ambitiouz fair fashion.

Det er tilknyttet faglig medarbejder, iværksætter/ social arbejder og frivillig.

Har du lydt til at investere eller bidrag og evt høre mere. er du meget velkommen til at skrive til mig:D

Mange tak og på gensyn

Hilsen

Zaneta

Cafe fair/ Ambitiouz fashion

Ansvarlig/ Iværksætter 

Jeg Beklager men hele teksten komme ikke med..

Støttekoncert  med danske artister på scenen.

stand-up med kendte kunster M.m

Eventen er ikke fastlagt inu med dato og info føre om en uge.

Jeg beklager :D 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:57

Miss Z:

ikke komme med sådan en usympatisk indlæg. det kan jeg desværre ikke arbejde med... 

Brians indlæg er bestemt ikke usympatisk, tværtimod han giver dig et super godt råd, og jeg er 100% enig med ham. Hele dit indlæg er enormt usammenhængende både indholdsmæssigt og rent grammatisk, det virker ikke særlig gennemarbejdet og det giver mig lidt den holdning at hvis ikke du gider lave noget ordentligt materiale hvorfor skal jeg så interesserer mig for det?

Følg Brians råd, og hvis du ikke kan se det konstruktive i hans indlæg så tror jeg ikke Amino er det rette sted for dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Miss Z:

Brian.. Derfor hedder det at stille spørgsmål og ikke komme med sådan en usympatisk indlæg. det kan jeg desværre ikke arbejde med... 

Jeg har skrevet dette indlæg for at skærpe omæksomhed, dvs efterfølgende jo mere man vil høre om det, har jeg 1000 af materialer at tilbyde.

Altså kan ikke skrive alt ned, da det event er ikke fastlagt inu.

Dette er et win win mulighed med omtale og pr  som en professionel nok ved.

Man skal have hjerte med sig her og ikke kun sin pengepung.

Go dag :D 

Øhh...usympatisk indlæg??? Jeg forsøger da tværtimod at hjælpe dig....

Du har et budskab du gerne vil have ud, men gør det lidt uklart.

Al respekt for dit engagement i en god sags tjeneste, men det friholder da ikke for at skulle udtrykke sig klart når man nu åbenlyst gerne vil have noget fra andre. Der er tusindevis af ildsjæle og arrangementer der knokler uegennyttigt med sager, der kommer masser af andre mennesker til gode. Men der er måske knap så mange sponsorer som projekter, så desto mere vigtigt er det at kunne formidle sit budskab.

Jeg er rent faktisk én af disse godhjertede sponsorer, der giver alt for meget væk. Rent faktisk bruger jeg op til 20% af mit overskud på mange gode og ofte lidt skæve projekter (nogle gange med protest til følge fra min kone, der har en mening om at pengene kunne bruges anderledes, f.eks. at det er vigtigt at tage på ferie hvert år!!!).

Så derfor føler mig bestemt også berettiget og ikke mindst kvalificeret til at give dig nogle råd, du desværre lynhurtigt udenj omtanke opfatter som modstand i stedet, hvilket kan forlede en til at bedømmme dig som person, der sidder på dine piedestal med alle de rette meninger...

Så...for at bruge dit ord - så synes JEG at det var dit svar, der var usympatisk...

Tilmeldt 8. Jun 11
Skrevet kl. 11:13

Brian jeg beklager hvis jeg virker sådan lidt tung om hoved.. men her på amino syntes jeg selv at de er sværet at fange de rigtig.. det er mest folk der bare spørger for sjovt..

Er alderrede nu træt af at jeg har sat det her op..

SÅ tror bare jeg siger at dette er lukket og slukket ..

KAn ikke brug halv dag p åat svare folk der kun vil høre for sjov.. spild af mit tid og deres.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:17

Miss Z:

KAn ikke brug halv dag p åat svare folk der kun vil høre for sjov.. spild af mit tid og deres.

Hvis du virkelig mener det så skulle du have:

a: Gennemarbejdet dit indlæg.

b: Rettet det for stave og gramatikfejl.

c: Lagt dit indlæg et andet sted end på Amino.

Generelt virker du ikke særlig motiveret for at rejse penge til dit projekt når ét indlæg, som ikke engang er kritisk men som du opfatter således, er nok til at vippe dig af pinden.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18

Miss Z:

Brian jeg beklager hvis jeg virker sådan lidt tung om hoved.. men her på amino syntes jeg selv at de er sværet at fange de rigtig.. det er mest folk der bare spørger for sjovt..

Er alderrede nu træt af at jeg har sat det her op..

SÅ tror bare jeg siger at dette er lukket og slukket ..

På et åbent forum må man forvente, at der ind i mellem kan være indlæg man ikke synes om. Det er til gengæld efter min mening også charmen, da man ofte også får en anden vinkel på tingene.Og på Amino synes jeg heldigvis stadig, at de fleste indlæg indeholder en eller anden form for kvalitet.

At du så allerede opgiver efter ét indlæg fortæller nok mere om dit engagement og seriøsitet end om Amino...!!!

Tilmeldt 8. Jun 11
Skrevet kl. 11:20

Farvel og nej tak til jeres råd :D

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)