Hej, Jeg er ikke sikker på det er den rigtige, men kunne ikke finde en bedre kategori. Vi er i vores virksomhed ved at undersøge fordelene ved at gå over til en fælles mobilløsning for medarbejderne. Jeg vil derfor gerne høre hvilke abbonementer I her kan anbefale og høre om I har nogle erfaringer man kunne drage nytte af. På forhånd tak, Mathias |
Jeg har en masse erfaring, da mit primære erhverv er at rådgive virksomheder i den retning :o)
Men hvilken løsning der er den bedste, er svært at sige ud fra ovenstående. Der er flere ting der skal tages højde for:
- Er der operatører der pga. netværksdækning er diskvalificerede fra start
- Hvor meget forventer i at hver medarbejder ringer
- Hvor mange abonnementer drejer det sig om
- Ringer i meget til / i udlandet
- Skal det være en ren mobil løsning
- Hvis det skal være en ren mobil løsning, skal der så være noget "receptionistsoftware"
- Skal I bruge nye mobiltelefoner i forbindelse med dette
- Osv :o)
Der findes mange muligheder, lige fra de almindelige privatabonnementer hos Onfone, Oister m.m. henover standard erhvervsprodukter hos TDC, Telia, Telenor og 3 til deciderede non-standard aftaler, hvor der laves et specielt tilbud til jer, baseret på et forventet årligt forbrug.
Så jeg vil mene at det kommer lidt an på hvor stor en løsning det skal være. Der er jo ingen grund til at gøre det mere besværligt end nødvendigt, men der er heller ingen grund til at sjuske med det :o)