Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknologi/design partner/e søges til ny portal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En ven i mit netværk søger en samarbejdspartner til en ny portal i Danmark - der findes ikke noget lignende, visionen er klar, og der er et rigtig lukrativt indtjeningspotentiale. Elementer som skal løses er informationsarkitektur, interaktionsdesign, grafisk design, teknsk produktion og specifikation. Sidstnævnte i samarbejde med dine partnere. Du tilbydes en super upside og vil blive partner i projektet.

Elementer på portalen bliver blandt andet et invitationssystem a la evite.com, et udstillingsvindue for adskillige services og produkter, som vores leverandører betaler, forum, samt andre ting, I kan komme nærmere ind på ved møde.  

Venligst PM mig og jeg formidler din henvendelse.

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:18
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:51
Det er ikke fordi jeg ønsker at nedgøre dit projekt, men vil alligevel tillade mig at spørge: hvorfor er du overhovedet værd at investere i?
Når en programmør eller grafiker skal ind og sætte en uge/en måned/tre måneder af til dit projekt er det penge lige ud af vinduet i form af tabt arbejdsfortjeneste.
Vi bliver ofte spurgt om ikke vi vil lave noget gratis i bytte for medejerskab... og jo det vil vi da måske gerne, men folk er nødt til meget hurtigt at bevise (faktisk gerne i første henvendelse) at deres projekt er så sindsygt pengegivende at det er værd for os at satse på og samtidigt argumentere for egen arbejdsindsats og arbejdsmæssige kvaliteter.

Du har sikkert en rigtig god ide, men mindst 98 % af alle her på Amino og 50 % af den resterende befolkning har også en god ide. Du skal altså kunne skille dig ud fra alle de andre og forklare hvorfor din ide bliver succes (programmering og grafisk design gør det jo ikke alene).
Bevis at du har et gennemtænkt produkt/koncept, at ud har checket markedet af, kender konkurrenterne (direkte og indirekte konkurrenter), fortæl hvad de realistiske forventninger er til fortjeneste, overskud og vækst - og gå mere i dybden med ideen. Selvfølgelig skal du ikke give det hele væk i en tråd på Amino, men fortæl nok til at folk kan vide om dette er noget som falder inden for deres interesse- og kompetencefelt, om det er tiden værd osv.

Nu må du endelig ikke tage det som ren kritik af din ide, prøver bare at give et godt råd - jeg har selv været i samme situation som dig og fandt ikke selv partneren før jeg lavede "ansøgningen" ordentlig. Tænk på, at du beder folk om at smide tid (=penge); de skal vide om du er værd at lege med og hvorfor du ikke tror nok på ideen til blot at gå i banken og låne hvad en programmør koster...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)