Hej Amino'er. Jeg har startet en ny hjemmeside for unge eller ældre der har brug for en hjemmeside. Hjemmesiden bliver designet fra bunden og de skal så betale 130kr. om måneden. Siden bliver lagt ud på xxxx.stokerdesign.dk. Jeg syntes selv det er en god og billig løsning for unge eftersom at de 130kr. både indebærer design og opdatering. Eftersom siden er helt ny har jeg brug for et par stykker der vil være med til at få deres egen hjemmeside lagt ud på min. Ud over det skal jeres logo sendes til mig hvor efter jeg vil lægge det ud på hver side. I kommer til at lægge under siden partnere på min side. Det er et sted hvor i har mulighed for at blive set og andre besøgende eller partnere kan læse om jeres hjemmeside. I kan se på siden partnere hvordan jeres hjemmeside's link kommer til at stå & logo'erne. Den kan ses her: http://stokerdesign.dk/partnere/oversigtoverpartnere.php For at se et eksempel på logo'et der bliver lagt ud på hver side kan i se de mange logo'er der er til venstre for add-ons linkne til facebook twitter osv.. Hvis der er nogle der er interreseret i noget reklame vil jeg gerne at i bøsøger dette link og udfylder formlen. Jeg vil herefter ligge jeres hjemmeside ud på xxxx.stokerdesign.dk Det er et tilbud jeg giver til jer Amino gratis, for at få gang i min hjemmeside. Jeg håber der er nogle der er klar på at få lidt gratis reklame :) --- Det skal lige siges at det eneste jeg skal bruge af jer er adressen til jeres hjemmeside. Jeg lægger den bare ud med frame. Så der skal aætså ikke bruges noget af jeres kode :) Mvh, Jonathan stoker |
Jonathan Stoker:Hvis der er nogle der er interreseret i noget reklame vil jeg gerne at i bøsøger dette link og udfylder formlen. Jeg vil herefter ligge jeres hjemmeside ud på xxxx.stokerdesign.dk
Linket er her: