|
Intro: Jeg trænger til nog et luft i min tilværelse. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg vil være eller uddanne mig til rettere. Jeg var igang med en HG uddannelse på Handelsskolen i Holstebro. Jeg har været opsat på at være sælger siden jeg var 9 år, jeg har altid kunne sælge alt til alle. Pludselig gik det op for mig om det nu også var det rette for mig. Jeg tænker tit tilbage på min tid i folkeskolen. Jeg skulle ind til studievejlederen og fik gang på gang afvide en HG lige var mig. Jeg har dog selv opdaget at det blev for nemt og jeg skulle tage en HH istedet. Det er dog altid godt at være bagklog som mine bedsteforældre siger gang på gang. :D Mit "spørgsmål": Jeg kunne godt tænke mig at komme ud og opleve nye ting. Gerne kombineret med arbejde eller lign i udlandet. Jeg er vild med iværtsætteri og hårdt arbejde der skaber resultater. I min fritid bruger jeg meget af min tid på handel og inkøb af design evt. videre salg. Jeg ville høre om der var en eller flere der manglede en frisk ung knægt til noget udenlands arbejde ? |
Søger arbejde udenlands
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Her kunne man så skrive en reklametekst... Man kunne også lade være.
|
Kan huske at www.CTM.dk søgte phonere til salg eller var det kundeservice på Filippinerne på et tidspunkt. Prøv at tal med dem eller med det danske firma derovre på den anden side af kloden, som de lejede plads hos (kan ikke huske hvad de hed -sig til hvis du er interesseret og ikke kan google-finde dem) Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Tak for det hurtige svar (: Jeg kan desværre ikke rigtig finde noget inde på siden om arbejde udenlands. Andre der har en idé eller selv kan tilbyde noget. |
|
Der er masser af muligheder! Tjek for eksempel Eures.dk ... Og hvis du er rigtig frisk, så finder du bare det sted i verden du helst vil hen, køber en flybillet, putter lidt penge i baglommen; og så skal du bare opsøge og smile... Det har givet mig fantastiske oplevelser i Nice og på Sardinien! God jagt - og lad være med at planlægge for meget... Mvh. René |
|
Nu har jeg tjekket alt igennem og der er da nogle muligheder må jeg sige. Meeen det du siger med bare at tage afsted uden nogen nærmere planlægning er ikke lige mig. Jeg er typen der gerne selv vil finde ud af ting istedet for at gå rundt at spørge om hjælp. Så hellere bruge længere tid eller evt. planlægning så man ikke komme ud for uheldige episoder. Det er jo kun en god ting at folk er så forskellige ellers var verden jo trist og grå. :) Jo flere muligheder jo bedre - alle er velkommende til at byde ind . Mvh. René Jørgensen |
|
René |
|
Jeg siger mange gange tak . :) Godnat |
|
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Jeg er med i Investeringsprojekt i U.S.A der løber af stablen i slut Maj. Vi søger hellere end gerne stabile Danskere til arbejdsfunktionerne, da amerikanere, ikke har samme stabilitet og holdning til sit arbejde som vi har i Danmark. Desuden er jeg indeover projekter i Sverige samt Tyskland, alt afhænger af dine sprogkundskaber. |
|
Mit engelsk er som okay det kommer jo helt an på hvor teknisk det er. Ellers er jeg villig til at sætte mig 100% ind i det. Tysk og svensk melder jeg pas ved - begge dele er kun på folkeskole niveau. Edit: Anders jeg skrive lige en mail til dem. |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Bliv gratis medlem