Jeg synes det er MEGET forvirrende. Det er hele menuen der følger med ned, og det sker i en meget "hoppende" bevægelse, der fuldstændig fjernede mit fokus fra dine produkter.
Efter min mening er det en super feature, jeg har under hele min handel mulighed for at se hvad jeg har købt og total beløbet. Det gør bare det hele noget nemmere end at skulle scrolle op og ned konstant for at tjekke.
Jeg synes også det virker lidt "belastende" at hele den højre spalte hopper med.. hvis du havde gjort som Marten Vadskær har gjort på kondomaten synes jeg det er rigtig godt, - for der er ikke så mange forstyrrede elementer der hopper med, som hos dig..
Var det måske en mulighed at du knaldede kurven i topbaren i stedet for? - Som din kruv ligger nu, er det for mig et irritationsmoment, og noget der ville kunne få mig til at afholde mig fra at lægge ordren hos dig, for jeg synes den virker "anmasende", - måske også fordi den gør det inden jeg har lagt noget i kurven.. på kondomaten.dk begynder den vist først i det øjeblik der er noget i kurven, tror jeg nok..:)
jeg ved ikke hvordan det vil virke med kun kurven bevæget sig, men når hele menu bevæger er mit fokus der mere end produkter de andre man kan købe, kan det ikke laves så alt ikke bevæger sig?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg vil også sige at det virker en smule forvirrende når hele blokken rykker med ned. Det du gerne vil have fokus på, er selve kurven og den fokus får kurven bare ikke rigtigt, når der er flere elementer som kører op og ned.
Ville det være muligt kun at lade kurven glide op og ned. Dvs. du lader elementerne under kurven have en fuldstændig fast placering uden at rykke op og ned.
Så når kurven rykker ned, så kører den ned over de andre elementer. Just an idea... Under alle omstændigheder (og isæt hvis du gør noget ala ovenstående) så ville jeg helt klart style kurven, så den mere synlig/skiller sig ud iforhold til de andre elementer på siden. Lige nu virker den meget anonym og flyder ud sammen med alle andre elementer på siden.
Det er en super god idé at lade kurven flytte med ned når man scroller, så altid lynhurtigt kan finde den, det sikrer i sidste ende en højere konvertering.
En anden god idé er at lave kurven mere synlig, som den er nu falder den i med resten af designet. Så giv det firkantede felt til kurven en baggrundsfarve der skiller sig markant ud fra resten af designet.