Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre vareparti - 6 stk. swiss balance ure

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 04:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sælger 6 helt nye Swiss Balance ure. Det er nogle rigtig fede ure i en god kvalitet. Der er 5 forskellige designs, så et af dem går altså igen to gange.

Der kan ses billeder her, hvor det også ses hvordan de ligger i æsken de kommer i: http://www.dba.dk/herreur-andet-maerke-jeg-s/id-74655503/billeder/1/

Det er uret på billed 3, der er to eksemplarer af.

Der sidder et lille skilt i æskerne, der viser den oprindelige vejledende udsalgspris. Det viser 129.99£ hvilket svarer til ca. 1050 kr.

Bud modtages gerne på PB eller på mail: emilhald@hotmail.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 06:54

Hej Emil

Jeg ved ikke, hvad du forventer af pris, men Swiss Balance ure kan købes for små 100,- / stk. i diverse netbutikker.

fx her: http://www.cv-watches.co.uk/index.php?_a=viewCat&catId=38

Det er nok ikke nogle ure, man skal forvente det store af.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 10. Feb 11
Skrevet kl. 10:27

Hej Ole

Ja altså den der hjemmeside har jo ikke de samme modeller, så det er en smule svært at sammenligne. Men så alligevel er der måske noget om snakken. Lige bort set fra at jeg ikke har indtrykket af at det er et billigt noname ur.

Jeg har dem på den blå avis for 200 kr. stykket, men havde regnet med at sælge dem samlet for 150kr. pr. stk altså 900 kr.

Mvh Emil

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:36

Det er helt klart et billigt noname ur.

Kan du finde nogle som helst detaljer om glas, urværk og andre materialer? Det forhold sammen med prisen siger en del om, at der ikke er noget at skrive hjem om.

Men man kan da pille batteriet ud og sælge det Cool

Spøg til side, de skal da nok sælge for 100-150,-

Tilmeldt 10. Feb 11
Skrevet kl. 11:52

Nej jeg ved godt at det ikke er high class ure, men man kan nu heller ikke altid finde de oplysninger om de ure den lokale urhandler kræver 5-600 kr. for.

Men hvis der er nogen interesserede, kan vi godt forhandle prisen lidt.

Tilmeldt 10. Feb 11
Skrevet kl. 15:14

Så er de fire første ure afsat. De to ure på billed 2 og 4 er stadig til salg, såfremt der bydes en ordentlig pris. Ellers beholder jeg dem selv :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)