Hej Ja har fundet ud af at med Dankort er der ingen vej uden om PBS, så der må jeg bare ansøge om dankort aftale . Ved Internationale betalingskort er PBS alt for dyrt i forhold til alternativerne som Swedbank og Euroline, men jeg kan ikke lige gennemskue hvad det er bedst og ulemper og fordele. Så jeg vil være taknemlig hvis i kunne hjælpe mig med at vælge den bedste udbyder af Internationale betalingskort.. Den skal kunne dække et behov på 100.000 kr om måneden. Betalings gateway bliver formentlig Epay. På forhånd tak!! |
Vi har selv valgt Swedbank på de internationale kort. Jeg har lidt svært ved at gennemskue om de rent faktisk er billigere end PBS, når man får kigget alle vilkårene igennem. Og vi har ikke historik nok med Swedbank, til at kunne lave en fornuftig sammenligning endnu.
Men mon ikke de er en anelse billigere, når det bliver gjort op? Og så har vi pengene på vores konto i løbet af to dage, hvilket vi har det bedst med,
Jeg kender ikke uroline, så dem kan jeg ikke udtale mig om, Men det fungerer ganske fint med Swedbank (også gennem Epay)