Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste indløsningsaftale??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja har fundet ud af at med Dankort er der ingen vej uden om PBS, så der må jeg bare ansøge om dankort aftale .

Ved Internationale betalingskort er PBS alt for dyrt i forhold til alternativerne som Swedbank og Euroline, men jeg kan ikke lige gennemskue hvad det er bedst og ulemper og fordele.

Så jeg vil være taknemlig hvis i kunne hjælpe mig med at vælge den bedste udbyder af Internationale betalingskort..

Den skal kunne dække et behov på 100.000 kr om måneden.

Betalings gateway bliver formentlig Epay.

På forhånd tak!!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:40

Vi har selv valgt Swedbank på de internationale kort. Jeg har lidt svært ved at gennemskue om de rent faktisk er billigere end PBS, når man får kigget alle vilkårene igennem. Og vi har ikke historik nok med Swedbank, til at kunne lave en fornuftig sammenligning endnu.

Men mon ikke de er en anelse billigere, når det bliver gjort op? Og så har vi pengene på vores konto i løbet af to dage, hvilket vi har det bedst med,

Jeg kender ikke uroline, så dem kan jeg ikke udtale mig om, Men det fungerer ganske fint med Swedbank (også gennem Epay)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 23:58

igang:

Vi har selv valgt Swedbank på de internationale kort. Jeg har lidt svært ved at gennemskue om de rent faktisk er billigere end PBS, når man får kigget alle vilkårene igennem. Og vi har ikke historik nok med Swedbank, til at kunne lave en fornuftig sammenligning endnu.

Men mon ikke de er en anelse billigere, når det bliver gjort op? Og så har vi pengene på vores konto i løbet af to dage, hvilket vi har det bedst med,

Jeg kender ikke uroline, så dem kan jeg ikke udtale mig om, Men det fungerer ganske fint med Swedbank (også gennem Epay)

Hvor lang tid er PBS om at overføre pengene?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:00

Jeg mener det er 28 dage. Det er i hvert fald deromkring. Men mod merbetaling, kan de dog også tilbyde at de står der indenfor et par dage.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 08:19
28 dage? Det var langtid
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 12:35

Jeg vil sætte pris på at nogle flinke aminoer kan hjælpe mig med dette?

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 12:35

Jeg vil sætte pris på at nogle flinke aminoer vil hjælpe mig med dette?

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:51

Hejsa,

Hvis du skal have 100.000 kr. ind hver måned, tror jeg PBS er billigst.

Jeg gjorde selv et regnestykke op for ikke så lang tid siden, hvor jeg mener, at Euroline (ihvertfald) ikke kunne betale sig i forhold til PBS, efter 20.000 kr./mnd. Men selvfølgelig er der også fordele, som at de umiddelbart er hurtigere til at få aftalen på plads samt at pengene bliver overført meget hurtigere.

Vh.,

Sune

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:56

Det du ( udover opstartsgebyret ) selvfølgelig skal være opmærksom på er

Transaktionsgebyret. Jeg husker ikke gebyrene for alle indløserne, men det er jo et forholdsvis simpelt regnestykke.

Lav et budget over forventede antal transaktioner samt gennemsnitsbeløb, og lav din egen udregning for dem alle.

For mit eget vedkommende var PBS klart at foretrække, da de har levest transaktionsgebyr, og at opstartsgebyret dermed var tjent ind i løbet af den første måned.

Alt for mange kigger kun på opstartsgebyr, og kigger ikke på transaktionerne - det er for dumt.

Herudover er der som nævnt forskel på hvornår du får afregning - det har selvfølgelig også betydning - mere for nogle end andre.

Der er skrevet mange tråde omkring emnet , og her er en - http://www.amino.dk/forums/t/126514.aspx?PageIndex=5&#848701

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:15

Dankort betalinger går ind på din konto dagen efter transaktionen, kreditkort tager længere tid.

Så vidt jeg husker koster en Dankort transaktion 1,40 + 0,1% af beløbet, men det kan du checke på PBS' hjemmeside.

Vær opmærksom på, at PBS betragter et dansk udstedt visakort (dvs. Visa/Dankort) som et dankort, og derfor bliver afregnet som Dankort.

Jeg har tidligere lavet et regnestykke, der viser at det er langt billigst at benytte PBS, når man ser på transaktionsgebyrerne - hvis du leder længe nok, kan du finde det i en gammel tråd.

Som Jesper skriver, er det vigtigt, at du har fokus på den samlede omkostning - det kan godt være, at det er billigt at komme igang, men hvis det koster fx 2% i stedet for 0,1% i transaktionsgebyr, er besparelsen på opstartsgebyrer og mere til, hurtigt tabt.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)