Alle CMS er lavet til at man netop styrer content (hence the name).. Det er netop derfor man ikke skal vælge Typo3 fordi det kan håndtere content. Det er en fordel at vælge typo3 fordi mange kan det, man kan let finde udviklere, og der er mange som ved hvordan man udvidder det. Der er bare efterhånden masser af gode alternativer til Typo3, og de fleste almindelige funktioner er også tilgængelige hos mindre udviklere. Derfor vil jeg netop mene man skal vælge CMS udfra hvad dem man vil arbejde med selv bruger. CMS er et kæmpe emne, og jeg vil påstå det vigtigste er hvem du har til at lave arbejdet for dig, og ikke om vedkommende bruger det ene eller det andet. |
Tak til alle der har skrevet. Det er fantastisk at få nogle gode input, når man nu ikke er så meget hjemme i det her.
Det kan godt være at jeg har været alt for fokuseret på, at det SKULLE være Typo3 fordi jeg tidligere er blevet anbefalet det. Tror dog jeg vil holde mig til et af de mere kendte CMS systemer, så jeg ikke får problemer, hvis jeg skulle være så uheldig at webdesigneren af den ene eller anden grund stopper. Det vil jo være ret ærgeligt, hvis hjemmesiden er programmeret i hans eget system og der så ikke er nogen der kan hjælpe mig uden at jeg skal starte forfra.
Til jer der har sendt PM om hjemmesidedesign vil jeg sige tusind tak. Det er meget muligt at I hører fra mig i løbet af de næste par dage, så jeg forhåbentlig kan komme videre med projektet.
Er der nogen der har yderligere at sige, så hold jer endelig ikke tilbage.