Jeg ejer en affiliatehjemmeside som hedder www.Stylehair.dk Det kører faktisk godt nok lige for tiden, den indtjener nok ca. 30 kr. om dagen lige foreløbig. Så det er godt nok. Men jeg står i den situation at jeg har brug for noget godt markedsføring så jeg kan skabe mere trafik osv. så kan I ikke hjælpe mig med det og komme med nogle forslag til hvad jeg kan gøre? Og det skal være forslag udover google ads og facebook ads. Udover det må i da også godt komme med et par gode råd til forbedring af siden, altså layout og design osv. af siden. Også konstruktiv kritik kunne være til stor hjælp!
Du burde helt klart hive fat i en webdesigner. En kedelig hjemmeside er som en uengageret sælger. Få smidt nogle farver på, og få designet til at være en forlængelse af produktet.
en god ide kunne være at skaffe flere links til din side, det er bl.a. med til at gøre at du måske kommer til at ligge højere på google på nogle af de søgeord du gerne vil findes på.. der er mange måder at gøre dette, en kunne f.eks. være at oprette en blog og skrive nogle indlæg hvori du linker til din side, en anden kunne f.eks. være at skrive en artikel på en af de mange danske artikel databaser der er, de fleste tillader 2-4 links pr. artikel du skriver ( jeg tillader 3 links på min egen).
af konstruktiv kritik kan jeg bl.a. nævne at du skal passe på med hvordan du linker.. her i tråden skriver du www.stylehair.dk også i dit link. men man kommer egentlig ind på stylehair.dk altså uden www. det kan godt forvirrer nogle at der bliver brugt www. i links men at det egentlig ikke er den side man ender på. Du bør også overveje at ændre titlen på siden så der også der står uden www. eller måske bare ændre så man tilgår siden ved at bruge www.
du bør måske også kigge en smule på dit design, det er lidt trist.. og så er det ret træls at se på alle de kasser indeni hinanden over i menuen til højre.. håber det kunne bruges :)