Grafikkort med 3 udgange?
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-06-2011 kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Så håber jeg på lidt hjælp igen fra de mange EDB-kyndige.
Jeg leder efter et grafikkort med 3 udgange.
Kortet bruges ikke ifm. spil, tv og lignende, men blot til simple opgaver i grafikprogrammer.
Bundkortet er: ASUS P5P43TD
På forhånd tak for hjælp
Brian
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Køb denne her.
http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/th2go/
Så behøver du ikke bekymre dig om grafikkortet. Jeg har haft den på en bærbar og spille World of Warcraft på 3 brede skærme :D
Den laver én udgang på grafikkortet om til én stor skærm.
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-06-2011 kl. 15:30
Svar
Køb denne her.
http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/th2go/
Så behøver du ikke bekymre dig om grafikkortet. Jeg har haft den på en bærbar og spille World of Warcraft på 3 brede skærme :D
Det kunne måske være løsningen. Jeg skal kun have 2 skærmbilleder, hvoraf det ene skal vises på 2 skærme.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
03-08-2011 kl. 01:31
Svar
Jeg skal jo ikke bruge én stor skærm, men til gengæld have udvidet skrivebord, hvoraf de 2 af skrærmene skal vise det samme.
Og opløsningen skal være 1920x1080 ... Har søgt lidt, men synes der skrives 3840 x 1024 (trio 1280 x 1024) / 60 Hz.
Er dit forslag så stadig løsningen? Eller er der andre bud på en fornuftig løsning?
På forhånd tak
Brian
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 12. Aug 10
Det er et stykke tid siden jeg har rodet med hardware, men der er flere PCIe expansion slots på det bundkort, så en løsning kunne være at købe 2 grafikkort.
Correct me if i'm wrong.
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Mit Nvidia GTX590 har 3 udgange, og jeg har 3 forskellige skærme sat til, med 3 forskellige opløsninger som "udvidet skrivebord" :)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
03-08-2011 kl. 09:53
Svar
Mit Nvidia GTX590 har 3 udgange, og jeg har 3 forskellige skærme sat til, med 3 forskellige opløsninger som "udvidet skrivebord" :)
Hej Lars,
det havde jeg faktisk også luret på, men synes det er lidt overkill. Håbede at kunne finde billigere kort/løsning, da det som nævnt ikke skal bruges til det "vilde", men blot ifm. præsentationer for kunder.
Svar
Fra Tønder
Tilmeldt 20. Jun 11
Jannik Hansen
Skrevet
03-08-2011 kl. 09:57
Svar
Hej Brian. Jeg ville gå efter en skærm der havde 2x DVI og en DisplayPort - Eller 1x DVI og 2x DisplayPort.
Jeg finder lige nogle til dig :-)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
03-08-2011 kl. 10:00
Svar
Hej Brian. Jeg ville gå efter en skærm der havde 2x DVI og en DisplayPort - Eller 1x DVI og 2x DisplayPort.
Jeg finder lige nogle til dig :-)
Hej Jannik,
jeg har jo skærmene. Troede (naivt, måske!) at det kunne være forholdsvis simpelt (og billigt) at koble en ekstra skærm på sammen med de nuværende 2.
Svar