Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad betyder dette fra gooogle ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores systemer har registreret usædvanlig trafik fra dit computernetværk. Denne side holder øje med, om det virkelig er dig, der sender anmodningerne, og ikke en robot. Hvorfor er dette sket?

Denne side vises, når Google automatisk registrerer anmodninger, der kommer fra dit computernetværk, og som ser ud til at overtræde servicevilkårene. Blokeringen udløber kort tid efter, disse anmodninger stopper. Du kan i mellemtiden fortsætte med at bruge vores tjenester ved at løse ovenstående CAPTCHA.

Denne trafik er blevet sendt af ondsindet software, et browser-plugin eller et script, der sender automatiske anmodninger. Hvis du deler din netværksforbindelse, kan du bede din administrator om hjælp. Det kan måske skyldes en anden computer, der bruger samme IP-adresseFå flere oplysninger

Du kan i nogle tilfælde blive bedt om at løse en CAPTCHA, hvis du bruger avancerede begreber, som robotter bruger, eller sender meget hurtige anmodninger.

IP-adresse: 93.160.188.18
Tid: 2011-06-19T16:18:25Z
Webadresse: http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=teglgaardtagogfacade.dk&ie=UTF-8&oe=UTF-8

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:42

"Du" har brugt Google for "voldsomt", og de har derfor en mistanke om det er en robot- eller anden for automatiseret software der laver disse søgninger.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:02

jep, har jeg også oplevet hvor jeg lavede en masse søgninger lige efter hindanden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)