Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Baby/børnetøjs webshop sælges - flot design - unikt logo - fedt domæne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Her sælges et flot webshop baseret på Magento.

du får:

Domæne (ibaby.dk)
Design
Logo

Dvs du får en komplet køreklar webshop - inkl 1års gratis hosting hvis ønskes.

Webshoppen kan ses her:

http://www.ibaby.dk

Domænet har aldrig været brugt før så shoppen er hel ny uden "spor"

Byd venligst.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 22:45

Hej.

Du skriver domæne "uden spor" som om det var noget godt... Jeg ville da foretrækken at den var mindst et år gammel, og havde en placering ude på søgemaskinerne, man kunne forholde sig til. Nu er det jo helt fra bunden af med seo og placeringer osv.

Jeg tror den bliver svær at sælge til én som står og mangler en webshop til børnetøj. For det er måske ikke lige det design og farver, samt navn de havde i tankerne.

ibaby, som i irobot eller..? hvordan skal den forstås?

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 22. Sep 08
Skrevet kl. 22:53

Smagssag :-)

Domænet er flere år gammelt. har bare haft forskellige ejere. Men har vist stået til NOINDEX
ibaby.dk er domænet, om det skal sammenlignes med alt andet "(i)hype er op til brugerne.
Man husker det i hvert fald. Designet kan sagtens tilpasses til køberen - med eller uden betaling, kommer an på arbejdet. Nogen gange kan farverne ændre sig til et helt andet design.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:53

ibaby.dk?

Dén fatter jeg så overhovedet ikke. Henvender shoppen sig til babyer, der selv indkøber deres tøj?

Eller henvender den sig til voksne, der godt kan lide at klæde sig som babyer?

Helt ærligt, somme tider er fantasien med domænenavnene bare alt for langt ude og dette her er vist en af de værre. Det er simpelthen en ommer.

En anden ting er, at forum her ikke er til køb og salg af virksomheder og websites. Der skal du bruge Amino Virksomhedsbørs.

Held og lykke med salget - det får du vist brug for.

Tilmeldt 22. Sep 08
Skrevet kl. 22:58

Kære Flemming.

Domænet kostede vist en 50'er, nu er det bare en samlet "pakke". Du er ikke forpligtet til at købe domænet. Logoet er selv designet i Photoshop, så kan hurtig ændres.

iBaby.dk eller FlemmingFraAmino.dk. Det bestemmer du helt selv.

Tak for dit indlæg.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:08

Flemming:

Held og lykke med salget - det får du vist brug for.

tak for lort siger man da vist lige...
kan godt være du ikke kan lide navnet, men hvorfor sidde og skrive at en person har brug for held og det hele for at få solgt webshoppen...

..... >Fordi du ikke bryder dig om navnet, betyder ikke vi andre heller ikke gør...

Hvis du så de forskellige børnetøjs-shops navne... ja så tror jeg du ville falde død om, nu du hader ibaby så meget...

"Helt ærligt, somme tider er fantasien med domænenavnene bare alt for langt ude og dette her er vist en af de værre. Det er simpelthen en ommer."

Du snakker om en fantasi der er for langt ude , og du kommer selv med spørgsmål om siden henvender sig til babyer  der indkøber deres eget tøj - Eller Om den henvender sig til voksne der kan lide at at klæde sige ud....

Tilmeldt 22. Sep 08
Skrevet kl. 00:19

Neeeeej-da:

tak for lort siger man da vist lige...
kan godt være du ikke kan lide navnet, men hvorfor sidde og skrive at en person har brug for held og det hele for at få solgt webshoppen...

..... >Fordi du ikke bryder dig om navnet, betyder ikke vi andre heller ikke gør...

Hvis du så de forskellige børnetøjs-shops navne... ja så tror jeg du ville falde død om, nu du hader ibaby så meget...

"Helt ærligt, somme tider er fantasien med domænenavnene bare alt for langt ude og dette her er vist en af de værre. Det er simpelthen en ommer."

Du snakker om en fantasi der er for langt ude , og du kommer selv med spørgsmål om siden henvender sig til babyer  der indkøber deres eget tøj - Eller Om den henvender sig til voksne der kan lide at at klæde sige ud....

Tak. Det er okay :-) Lad ham få lidt indlæg-points samt hygge sig lidt. :o)

Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:45

Kan du sende mig en PB med ca. pris... du må ha gjort dig nogle tanker...

Tilmeldt 22. Sep 08
Skrevet kl. 00:55

Du må gerne sende mig en email på gizzza @ gmail com

Af mærkelige årsager kan jeg ikke sende PM's til nogen som helst

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)