Nej, vi er ikke kloge nok. For vi glemmer at skrive artikler på Amino Wiki. Hvorfor bør vi skrive artikler?
Hvordan skriver man artikler?
Hvornår skal man skrive?
Hvad kan man ellers gøre?
Hvad mener du om alt dette??? Jeg mener at vi skal have trukket wikien i gang nu - og at hvis vi gør det, bliver den guld værd for nye som gamle aminoer! Hilsen Anders |
Er vi rigtigt kloge? Amino Wiki
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Dbh Martin |
Heller ikke jeg, men man skal liiige tage sig sammen jo :p |
Hvis der skal mere gang i den slags er jeg overbevist om at det skal mere frem i hovedet på folk. Det samme gælder den glimrende blog du (Martin) skriver på, den slags måtte gerne være blandt det første man støder på når man kommer til siden. Det er nemlig mindre krævende, og rettet imod casual browsing. Når man så kommer forbi det stadie, som browser, så kan man engagere sig først som aktiv læser, så skribent, og til sidst måske også livechat, og medblogger? Er det helt i skoven at tænke sådan? Det er ihvertfald sådan jeg er gået til enhver side og et hvert community jeg har været i ... |
Wiki-en er meget tæt på at være super-værdifuld allerede. Den mangler lige lidt, så giver det sig selv fremad med interessen :) |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)