Jeg har reinstalleret min PC - med retablerings CD-ere. Explore 8 kan derefter ikke se Adobe Flash Player og derfor ikke gå på NemID - har så installeret Firefox, Netscape og Google Crome - browsere.
De kan alle tre og så er det at jeg egentlig nu efter at have anvendt Explore browser i flere år finder det helt befriende at se noget andet og Google Crome er hurtig og dejlig - so far - at arbejde med ?
Hvor mange her bruger en eller alle disse browsere og hvad er jeres erfaringer ?
- kunne godt fortsætte med Google Crom som primær browser - den virker ok - men også Netscape viser noget helt andet
Måske der er en med en god løsning på min Microsoft Explore 8 browser som jeg har hørt en del om bla. at den ofte hænger og er meget langsom.
Overvej i øvrigt at opgradere til Internet Explorer 9, hvis du ikke benytter en Windows version, som er for gammel til den.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tak for dit hurtige svar - jeg har installeret Adobe Flash Player og den køre så også med de nævnte browsere- Google, Netscape og Firefox. men ikke Explore 8.
Jeg har afinstalleret Firefox og Googel browsere samt Adobe Flash Player og genindstalleret Explore 8 og forsøgt at installere Adobe Flash Player, men det ser ud til at Explore 8 "spærre" for installation af Adobe.
Jeg har husket at stoppe firewall og vira programmer!
Søgninger af løsninger på nettet tilsiger at der er mange problemer med dette ?
Explore 8 - vil ikke lade Adobe installere Flash Player !
Ja jeg har tænkt på Explore 9 men den skal køre på Windows 7 ikke - jeg køre Windows XP.
Når du har hentet den seneste version af Adobe Flashplayer, skal du for en sikkerheds skyld huske at lukke alle åbne programmer, inden du starter installationen af Adobe Flashplayer.
Nej, du kan ikke installere Internet Explorer 9 på det mere end 10 år gamle operativsystem, som Windows XP er. Microsoft oplyser, at Internet Explorer bygger på D2D hardware accelration, hvilket Windows XP ikke gør.
Når du afinstallerer Adobe Flashplayer, har du så husket at genstarte computeren, inden du installerer den seneste version af programmet igen? En dedikeret uninstaller til Flashplayer kan hentes her.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har forfulgt problemet med min Explore 8 der ikke ”kan se” Java og Adobe Falsh Player og har i den anledning konstateret at Explore 8 heller ikke kunne ”se” Windows Up date” og det var problemet.
Expolre 8 blev repareret ved anvendelse af dette program:
Det fandt jeg ved google søgning på spørgsmålet: "Explore 8 kan ikke se Windows Up date up" ! I en debat tråd derom var dette program forslået som en løsning og det hjalp.
Nu kan Explore 8 se både - java - Adobe Flash Player og Windows Up date.
Ved ikke om dette er brugbart for nogle af jer, men når I skal gen installere opstår det måske.