Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af lækre covers til apple produkter, tag et kig.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 26
Fra  CoverMe.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian 

Jeg synes du kommer med to gyldne keywords, Troværdighed og Tryghed.

Mit partner Anders og jeg, har netop åbnet siden CoverMe.dk der ligeledes sælger covers til Mac computere. Vi har diskuteret meget omkring tryghed og hvordan besøgende får denne tryghed at føle. Derfor vil jeg gerne høre dig hvordan man mere specifikt får denne tryghed til at komme frem, er det via god tekster, gode billeder? 

For eksempel under vores "Betingelser" har vi lejet lidt med at visualiserer trygheden via Post Danmark logoet, betalings kortene, PayPal osv. Bank logoet kommer også på i den kommende uge. Men er dette vejen frem mod tryghed eller hvordan? 

Håber på at få indputs til dette indlæg og vores side generelt, den er lige åbnet:-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:02

Jeg synes faktisk at produkterne ser helt vildt lækre ud!

Men når det er sagt så må man som de andre siger erkende siden ikke er særlig god, mildt sagt. Kan du ikke smide et webshop template på? Ihvertfald gøre et eller andet. :-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:52

Hvis jeg var dig ville jeg købe en webside template hos http://themeforest.net/

Da det med websider åbenbart ikke er din stærke sideSmile

Jeg tror sku heller ikke du får nogen til at købe gennem din side. Desuden skal du passe på med at stjæle billeder på nettet.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)