Ja den der god nok. Jeg har netop overtaget alle aktiviteter i tagfirmaet Rent-Tag, og så helt uden hjælp fra banker, financieringsvirksomheder eller massivt træk på kassekreditten. Siden jeg startede Dansk Gulvpleje har jeg haft det mantra, at jeg skal være 100% fri og uafhængig af banker og leasingfirmaer. Jeg skal med andre ord være selvfinancierende. Alt bliver betalt kontant, ingen afdragsordninger, renter og gebyrer. De ting jeg skal bruge, købes når der er penge til det, ikke fordi jeg bare ikke kan vente med at få tingene. Homogen og selvfinancieret vækst kræver lidt tålmodighed i starten, men det lønner sig hen ad vejen. I skulle have set min bankrådgivers ansigt da jeg oprettede min firmakonto og sagde at jeg ikke var interesseret i en kassekredit. HA. Så alle maskiner, biler m.v. er betalt og fri for gæld. OK, min bil er ikke den nyeste Mercedes Sprinter med automatgear, klimaanlæg og så videre. Det er en pæn ældre Nissan Serena som lever op til de behov jeg har. Det samme gælder selvfølgelig for min overtagelse af Rent-Tag. Overtagelsen bygger på et ønske om at kunne tilbyde en større palette af services til mine kunder. Mit nye tiltag er blevet overvældende modtaget, og jeg har sjovt nok lige nu mere travlt med at behandle tage for alger end med at rense gulvtæpper eller oliere gulve. Hvem sagde at man ikke kan starte en virksomhed med succes i en krisetid? Jeg håber at denne historie kan være til inspiration for andre. I kan læse mere på http://danskgulvpleje.dk |
Super, tillykke med overtagelse af rent tag.
Mit tag trænger snart til en tur, hvis du har en tur til Vestsjælland inden for nærmeste fremtid...;)
Der er ca. 380m2 tag.