Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger iPhone 3GS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 19:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en iPhone 3GS, enten hvid eller sort, enten 16GB eller 32GB. Standen skal være helt som ny, altså ingen ridser eller lignende, og alt tilbehør inkl. kvittering skal medfølge.
Skriv hvad I har og hvad prisen er.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:12 | Låst

De har lige haft et begrænset antal iPhone 3GS 32GB til salg i webshoppen hos 3, men de var væk igen dagen efter de kom på. Mener mindsteprisen var på 3.650,- kr.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 19:14 | Låst

Nicolaj Thomasen:

De har lige haft et begrænset antal iPhone 3GS 32GB til salg i webshoppen hos 3, men de var væk igen dagen efter de kom på. Mener mindsteprisen var på 3.650,- kr.

Tak for påmindelsen.

Jeg glemte måske at nævne, at den skal være brugt. 

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:57 | Låst

Hej med dig! Jeg har en brugt (dog forholdsvis ny) iPhone 3GS i hvid. Den er 16GB og der medfølger et garanti bevis på lidt under 2 år.

Hvis det lyder som noget, eller du gerne vil spørge om noget, etc, så skriv til mig på mobilen: 60 75 12 42.

Mvh. Melanie :-) 

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 07:16 | Låst

melanie1234:

Hej med dig! Jeg har en brugt (dog forholdsvis ny) iPhone 3GS i hvid. Den er 16GB og der medfølger et garanti bevis på lidt under 2 år.

Hvis det lyder som noget, eller du gerne vil spørge om noget, etc, så skriv til mig på mobilen: 60 75 12 42.

Mvh. Melanie :-) 

Hej Melanie. 

Jeg ved ikke, om du har lagt mærke til, at denne tråd er meget gammel efterhånden? 

Det lykkedes mig i hvert fald at finde en anden - men ellers tak for tilbuddet. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)