Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af program.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om jeg har lagt opslaget ind det rigtige sted, jeg søger en it mand / dame der kan udvikle et program, som kan holde styr på kørsler til mine vinduespudsere.

Jeg har en hel del jeg kunne tænke mig dette program skal kunne og det vil være en fordel at kunne forklare det personligt eller i en lidt mere uddybende beskrivelse

Er der nogen der ved hvor man evt kan kontakte sådanne programmør, eller er der nogen der kunne have en interesse i at arbejde videre med det eller evt foreslå noget færdigt produkt.

Lidt om hvad jeg forventer af programmet.

Kundedatabase, interval, pris navn m.v., når jeg så ligger nye kunder ind i systemmet, skal denne kunne via krak eller andet selv finde en kørsel der har plads til kunden og ligge den fast ind i de intervaller kunden har valgt. ligeledes har jeg et ønske om at den stopper tilgangen af nye kunder når kørslen når en fastgivet maxpris for hver enkelt pudser.

Nicolai Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Hej Nicolai,

Det kan vi helt sikkert lave til dig.
Fang mig på kim@b-web.dk, så kan vi lige skrive nærmere om det.

Vi har tidligere lavet systemer i samme boldgade.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:51

Hej Nicolai 

Amino freelancer er et godt sted at udbyde en opgave.

Ellers findes der sådanneprogrammer en søgning på google gav bla. den her:

http://www.skvizbiz.dk/velkommen/ samt en del flere programmer målrettet mod din branche.

/Søren

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 13:56
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:10

Hejsa.

Jeg har noget der ligner.. Booking system (se evt. gnf.dk for yderligere oplysninger.)

Og ellers regner jeg med at have noget tilsvarende klar i starten af 2012 (skal lige være færdig med design tanker (database, kode osv..)

-- Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)