Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS webhotel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan i øjeblikket få et års GRATIS webhotel (Webhotel Iron)

Eneste krav er at man i forvejen har et domænenavn, hvis du ikke har det så kan du købe det for 99,- kr.

For at få rabatten skal du bruge denne rabatkode: amino

Alle bliver oprettet automatisk af systemet med det samme.

Indtil videre har næsten 100 amnioer takket ja til dette tilbud og oprettet et webhotel, men der er stadig god plads på serverne, så kig forbi www.zxnet.dk og opret et webhotel idag.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:51

Jeg har en række domæner, som jeg gerne vil flytte over. Deres eneste funktion, er at der skal laves en 301 redirect til vores hoveddomæner. Er det muligt? Og simpelt?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:56

Nicolaj Thomasen:

Jeg har en række domæner, som jeg gerne vil flytte over. Deres eneste funktion, er at der skal laves en 301 redirect til vores hoveddomæner. Er det muligt? Og simpelt?

Det vil være simpelt at lave et redirect, men det er nok ikke den bedste løsning, så skal du finde et webhotel hvor du kan have mange domæner pr. webhotel. Her kan du have et domæne pr. webhotel og skulle du oprette en del gratis webhoteller så vil det koste dig 45 kr. pr. domæne til næste år.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:05

Peter Nilsson:

Nicolaj Thomasen:

Det vil være simpelt at lave et redirect, men det er nok ikke den bedste løsning, så skal du finde et webhotel hvor du kan have mange domæner pr. webhotel. Her kan du have et domæne pr. webhotel og skulle du oprette en del gratis webhoteller så vil det koste dig 45 kr. pr. domæne til næste år.

Det gør det allerede, plus 9,- kr. om måneden hos One. Jeg har 5-6 domæner jeg gerne vil 301 redirecte istedet. I har ikke sådan en knap man bare kan klikke på? Big Smile

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 13:13

hvorfor benytter du ikke gratisdns ? og laver en redirect fra det ene domæne til det andet?

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:24

Vælger du et webhotel på ZXNET.DK så kan du ligge en index.htm med en meta med redirect info i, det er nemt og det hjælper jeg gerne med....det er gratis det første år og ja det er da noget billigere end at betale 9 kr. pr. måned....måske gratisdns.dk er billigere år 2 ved det ikke, det kommer selvfølgelig også an på hvor meget man går op i pris.

Du er velkommen til at bestille alle de webhoteller du ønsker med rabatkoden: amino

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:28

Kigger på det i weekenden. Næste år er det jo stadig under halv pris af hvad jeg giver nu Smile Har også overvejet gratisdns, men jeg er ikke så teknisk anlagt :)

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:29

Nicolaj Thomasen:

Det kan du ved unoeuro med deres DNS/domæne service til 0,-/måned. Det koster dog oprettelse ca. 60,- for servicen (som skal betales ligemeget om du opretter nyt domæne eller flytter et).  Men deres service er nem at opsætte 301 redirects på, og i det hele taget styre DNS for domænet.

Tilmeldt 20. Jan 11
Fra  ZXNET Skrevet kl. 13:33

Nicolaj Thomasen:

Kigger på det i weekenden. Næste år er det jo stadig under halv pris af hvad jeg giver nu Smile Har også overvejet gratisdns, men jeg er ikke så teknisk anlagt :)

Du er velkommen og bestiller du så kan du bare oprette en support ticket bagefter så laver vi en redirect til det url du ønsker inden vi redelegerer domænet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Nicolaj Thomasen:

Det gør det allerede, plus 9,- kr. om måneden hos One. Jeg har 5-6 domæner jeg gerne vil 301 redirecte istedet. I har ikke sådan en knap man bare kan klikke på? Big Smile

Ved www.Meebox.dk kan du have 10 domæner liggende for 9,95/md. Det er nemt at redirecte. Og elllers siger du til, så skal jeg hjælpeSmile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)