Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg har startet en ny side kaldet NewCashInc, på denne hjemmeside vil der være mulighed til at læse omkring online marketing og hvordan man ellers kan tjene penge. I starten var det tænkt som kun affiliate hjælp, men er begyndt med at tænke på om det også skulle være apps og lign.

Siden er på engelsk, og da mit engelsk ikke er det bedste søger jeg skribenter der syntes projektet er interessant og er i stand til at levere en artikel om ugen som mindst er på 300 ord.

Du vil derved få lov til at skrive din egen hjemmeside i bunden, eller hvis det er en artikel med nogle affiliate links i, er du velkommen til at sætte dem som dine, men du må ikke rette på artikler som ikke er skreven af dig.

Hjemmesiden er www.newcashinc.com

Lad mig hører fra dig :P Enten her eller på min mail yupsdk@gmail.com

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 12:44

Hvad skal artiklerne handle om? Har du nogle specifikke emner

Og hvad får man for det? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:48

Hej Mads Ravn

Som sagt skal det handle omkring at lave penge på internettet, men dette kan være alt fra adsense til at lave android apps.

Det du får for det, er at du får lov til at poste din egen side i bunden, og hvis det er en artikel om et produkt f.eks. fra clickbank altså affiliate, får du lov til at bruge dit link, så du får indkomsten

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:23

Yupsdk:

Du vil derved få lov til at skrive din egen hjemmeside i bunden, eller hvis det er en artikel med nogle affiliate links i, er du velkommen til at sætte dem som dine, men du må ikke rette på artikler som ikke er skreven af dig.

Sa bor du satte login op sa en skribent kun har adgang til sine egne artikler

Billige seo pakker

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:33

Hej Yupsdk

Skriv lige en pb til mig.

Jeg har boet i England, og skriver udemærket engelsk.

I pb må du godt lige komme nærmere ind på hvad det er du vil have disse artikler skal indeholde..

Mvh

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:34

Siden er hermed blevet dansk, men du er selvfølgelig stadig velkommen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 23:34

Selvom siden er på dansk nu, mangler jeg stadig folk som har lyst til at skrive 1 artikel om ugen, og derved få lov til at få et link i bunden, den skal bare mindst vær 400 ord

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:16

Hi, 

May I know what type of weekly writing you are looking for? I am interested in writing and I can write different types of write-ups. 

Regards, 

Ashok

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 14:38

The site is on danish

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:43

Jamen, jeg vil da godt levere 3-4-5 artikler, hvis du kan garantere at de bliver brugt på websitet. Har et par danske affiliates jeg meget gerne vil hjælpe lidt på vej :)

Skriv gerne PM for mere info om hvad jeg kan tilbyde! 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)