Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Social Media Analyse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg sidder og leder efter det mest optimale onlinebaserede analyse/statistik system til at overvåge aktiviteter på sociale medier.

Jeg har mine øjne på:

Google PostRank
Sprout Social
Sysomos

Umiddelbart er Sprout Social det bedste valg, idet PostRank netop er opkøbt af Google, og derfor kan man ikke få adgang til systemet eller bestille en demo.

Så mit spørgsmål er:

Hvad bruger I til at analysere jeres aktiviteter i Sociale Medier, og kender I eventuelt andre bedre løsninger end ovennævnte?

God weekend til Jer alle sammen!

Sameh

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:05

Hej,

Sprout Social, er det så godt igen til facebook?
Synes klart det er bedst til twitter og det er jo ikke så brugt igen i dk

M

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07

Godt spørgsmål. Det har også undret mig hvor FB er i Sprout Social. Men hvad findes der som har tjek på hele skidtet?

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:11

Som du selv har nævnt så er Sysomos den eneste jeg kender med deres facebook pagecentral...

Der er ellers nogle ting som ville være super gode i Sprout, hvis det virkede optimalt i Facebook, men jeg har bare ikke kendskab til nogen som bruger det som kan fortælle mig om det virker...

/M

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29

Umiddelbart tror jeg at Google PostRank er svaret, men jeg synes det er træls at man ikke kan få fat i GPR.

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:22

Hej og undskyld jeg blander mig..

Men er bare nysgerrg efter hvordan i bruger disse værtøjer? Altså er det i forhold til optimering af konvetering fra et link til hjemmeside eller et specifik salg på et site .. i hvilke forbindelser kan man bruge det og med hvilke fordele?

Mvh. FSH

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05

Analyse værktøjer til aktiviteter på sociale medier, kan bruges til at få indblik i om der debatteres emner relateret til organisationers formål, produkter eller services. Med analyseværktøjer kan man få ide om antallet af gange artikler deles og diskuteres, og man kan på den måde smede mens jernet er varmt og målrette blog aktiviteter på sociale medier. Derudover kan man sammenkøre statistik og på den måde bedre forstå effekten af en organisations/firma aktiviter online.

Det kan sikkert også bruges til meget andet, men umiddelbart er det de målbare tal som bør udnyttes hvis man vil udvikle sit website, målrette aktiviteter og forstå sine brugere.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)