Hej Ja det er jo dårligt vejr, og så kan man jo hygge sig med sit årsregnskab, der skal til revisoren.. Han har jo lukket i dag, og så er det jo, at jeg prøver at finde et svar her. I forbindelse med køb af varer hos en leverandør, har jeg haft en udgift/gebyr fordi jeg ikke har købt for 500 kr varer.Denne udgift er på 50 kr, og det skal siges, at jeg ikke har haft det så mange gange - heldigvis. Disse 50 kr. er jo en udgift for mig. Kan de trækkes fra i mit årsregnskab?? Måske vil SKATtefar sige til mig, at det er jeg selv ud om, og det derfor ikke er en udgift, der kan trækkes fra?? På forhånd tak for svar, og god våd søndag.. M.v.h. Stones www.sw-handel.dk - Dit e-byggemarked |
Hvad siger SKAT til gebyr på varer??
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
det til indkøbsprisen eller oprette en særskilt konto under udgifter/vareforbrug. |
Hej Mads Tak for hjælpen, årsregnskab er nu lavet og mailet til revisor.. Ja det var f''ørste årsregnskab fra min side, og sikke en masse man skulle holde styr på =:)) Forsat god søndag. M.v.h. Stones www.sw-handel.dk Dit e-byggemarked |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)