Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæsteblogger søger blogs at skrive på!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg søger blogs, som ønsker gæste bloggere. Helst indenfor områderne elektronik, gadgets, online markedsføring, affiliate marketing, men også indenfor andre områder. Bare spørg, jeg kan også sagtens researche lidt.

Indlæggende bliver på minimum 400 ord, og hvis emnet tillader det, så højest sandsynligt mere.

Det eneste jeg vil have til gengæld er en lille brødtekst nederst i artiklen til mine projekter (2 links)

Du kan se lidt referencer på mine egne blogs her, her og her.

Jeg skriver forresten også i flydende engelsk, som i kan se i den sidste reference.

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 23:02

Hej John

Du er velkommen til at skrive et indlæg eller flere på min blog: www.gustavs.dk/blog, den omhandler emner om alt lige fra affiliate marketing, til samfunds relaterede emner.

Kontakt mig gerne vi PM eller mail: gustav@lyngen.dk 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 09:57

gustav1994:

Hej John

Du er velkommen til at skrive et indlæg eller flere på min blog: www.gustavs.dk/blog, den omhandler emner om alt lige fra affiliate marketing, til samfunds relaterede emner.

Kontakt mig gerne vi PM eller mail: gustav@lyngen.dk 

Hej Gustav

Det vil jeg med glæde. Du får lige et par spørgsmål over PM, så vi er på bølgelængde ;)

Med venlig hilsen 
John Bakken

gadgets

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:06

jeg er ved at få en affiliate blog om solbriller på benene, den mangler da også noget indhold. :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:09

Hejsa John Bakken

Jeg åbner Infossa på Mandag og blog sektionen kommer op på Lørdag, hvis du er interesseret.
Så ser jeg gerne artikler om internet marketing med tanke på digitale filer, f.eks. artikel marketing.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 10:53

Fernantastico:

jeg er ved at få en affiliate blog om solbriller på benene, den mangler da også noget indhold. :)

Kan du sende et link over PB? - Så kan vi også skrive videre der, omkring ønsker til indholdet osv :)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 10:56

Lasse Smith:

Hejsa John Bakken

Jeg åbner Infossa på Mandag og blog sektionen kommer op på Lørdag, hvis du er interesseret.
Så ser jeg gerne artikler om internet marketing med tanke på digitale filer, f.eks. artikel marketing.

Med lidt research, skal jeg nok kunne klare det også ;)

med venlig hilsen
John Bakken 

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 11:37

Hej John,

Det lyder som et super tilbud fra dig! Wink Du er meget velkommen til at skrive artikler om mobiltelefoner, smartphones, bærebare computere, mobilt internet og alt andet indenfor emnet - mobilteknologi på vores hjemmeside mobilus.dk. Der kan du indsætte op til 3 links til dine projekter. Du kan også angive din Adsense konto og tjene penge på dine artikler. Smile

Vi mangler også nye artikler til vores anden hjemmeside, der handler om 3G Internet. Du er meget velkommen til at sende mig en PM, så vi kan aftale det nærmere. 

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 11:52

Nazar:

Hej John,

Det lyder som et super tilbud fra dig! Wink Du er meget velkommen til at skrive artikler om mobiltelefoner, smartphones, bærebare computere, mobilt internet og alt andet indenfor emnet - mobilteknologi på vores hjemmeside mobilus.dk. Der kan du indsætte op til 3 links til dine projekter. Du kan også angive din Adsense konto og tjene penge på dine artikler. Smile

Vi mangler også nye artikler til vores anden hjemmeside, der handler om 3G Internet. Du er meget velkommen til at sende mig en PM, så vi kan aftale det nærmere. 

Mvh

Nazar

Hej Nazar

Det lyder til at være emner der falder lige i min smag, så det vil ikke være noget problem :)

Du får lige en besked over PB, så kan vi lige snakke videre.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:16

Jeg har en blog om rejser, ferier osv. Hvis du er interesseret så skriv til mig. Bloggen er engelsk :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)