Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første affiliate side.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet denne side som er en anmeldelse af Motorola Xoom. 

Jeg har ingen illusioner om at være verdensmester fra dag 1, så bare fyr..

http://sparesvinet.dk/review/

Jeg har signet op på IQ-medier og udvalgt et par kampagner jeg syntes passer til min side.

Min tanke er at købe trafik fra facebook. Er det virkeligt muligt at købe trafikken fra FB, lade trafikken fra FB lande på en side som min her og på den måde lave et overskud?

Undskyld hvis jeg lyder lidt skeptisk. Det er nok fordi det lyder lidt for godt til at være sandt. Men hvis det er tilfældet, hvor er det så filmen knækker.

/Tommy,-

Indehaver http://CodeByProxy.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:25

Jeg tror ikke, det er muligt, hvis der ikke er mere på siden, end du har nu. Hvor er menuerne? Du må kunne levere mere til de besøgende end bare en anmeldelse i ny og næ.

Og hvorfor står navnet på dit domæne ikke på forsiden? Der står bare Reviews. Burde det ikke være én blandt flere menuer? Wink

Ved godt, du lige er startet, men alligevel - det skal vist tænkes mere igennem.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:32

Heej Tommy

Må jeg forslå http://review-theme.com/ - det er dansk og en amino bruger der står bag det. Det er genialt jeg har selv brugt det.

En god måde at optimere sin affside på :) Og den passer godt til dit behov da du anmelder :) Også er det smadder billigt, kun 100 kr.

Forsat god aften

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:40

Hej Tommy, siden ser fin ud men hvor har du teksterne fra? har du selv skrvet det hele eller er det noget du har lånt og ville du i givet fald ikke få DC problemer?

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:51

Du burde klippe den artikel ud i 2 eller 3 artikler og lagge dem i arkiv med teaser til dem pa forsiden istedet for

Billige seo pakker

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:53

Hej Tommy,

Det er da en start på affiliate. Men, som besøgende før jeg straks indtrykket "Just another wordpress".

Vil næppe vende tilbage til bloggen.

Synes ikke siden virker færdig og ved ikke helt hvad formålet er.

Du har skrevet en anmeldelse af en tablet PC og smækket nogle relevante reklamer op.
Men domænet fortæller ikke sådan rigtig hvad det går ud på.

Troede det var en site med spare tips. Da domænet er sparesvinet :-)

Så lav noget relevant godt indhold i forhold til domænet og beslut dig hvad sitets formål er.

Hvis du er interesseret i affiliate marketing kan du følge mit website statistik her

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:59

Hvis du har behov for hjalp kan vi godt hjalpe dig med lige at rette sitet til

Billige seo pakker

Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Skrevet kl. 10:10

@TT Tekstforfatter

Dennne er den første, når jeg har lavet flere kommer der langsomt menuer til de andre.

Jeg havde ikke forestillet mig en fuldt udbygget portal, men enkeltstående reviews og guides som jeg kunne købe trafik til via facebook eller google. På sigt når der er skrevet flere kan det da godt være at det kan samles til noget større, men det var ikke meningen fra starten.

Domænet skal til gengæld bruges til noget helt andet og meget større. :-) Affiliate marketing skal være min økonomiske "stok" i en periode. (Det var i hvert fald den oprindelige plan.)

@IværksætterGen

Det vil jeg lige kigge på. Det ser ganske fornuftigt ud. 

@Jens Stæhr

:-) Jeg har ikke bare "planket" teksten. - Ingen problemer der.

@Tjenester-dk

Hvorfor skal jeg dele den op? Er det for at give mere fylde til "sitet", eller er det fordi du mener det vil give større konvertering? (Eller i virkeligheden begge :-)

@Åsgeier

Domænet skal bruges til noget helt andet. Måske skal jeg finde et nyt domæne til at lave denne del af forretningen på?

Jeg tænkte bare at når det nu kun er enkeltstående sider med guides så ville det være ligemeget.

@Alle:

Jeg hørte for længe siden et Thorborgs talkshow med en ung fyr ved navn Simon der på trods af han havde stor succes med hans marketingvirksomhed stadig brugte lidt tid hver dag på affiliate marketing som supplement. Han gav udtryk for at han lavede guides som han købte trafik til igennem facebook.

Jeg har ledt efter guides, men synes kun jeg finder mindre seriøse sider, hvor det mest af alt smager af at der er bonus til de affiliates der skaffer nye affiliates. Er der nogen af jer kender "opskriften" (og vil af med den).

Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Skrevet kl. 11:49

Tommy Østlund:
Jeg har ledt efter guides, men synes kun jeg finder mindre seriøse sider, hvor det mest af alt smager af at der er bonus til de affiliates der skaffer nye affiliates. Er der nogen af jer kender "opskriften" (og vil af med den).

Har fundet en masse lige her på Amino, og må sige det absolut ikke virker useriøst. Når jeg får mig tygget igennem håber jeg at være meget klogere. Tak Amino!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)