Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel spinning - Har I prøvet det?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

seOrdbogen:

Tror lige jeg holder lidt igen med listerne :) 

Men det råd med at ligge dine spinnede tekster ud på eget site - altså hvordan ville du selv have det med at lande på en hjemmeside med ringe tekster ?

Håber det giver mening.

Med Venlig Hilsen
seOrdbogen 

Hej igen.

Jeg mener da også at sådanne tekster skal gemmes væk for kunderne, et sted nede på din side, og så laver du bare intern linkbuilding fra dem. Det giver jo tekstfylde på din side.

Hvor ringe kan de tekster lige være, hvis du indsætter ord, som betyder det samme, og giver samme mening?

Jeg kan godt give dig navnet på den herre som anbefalede mig det, på en PM hvis du vil vide hvem det er?

Ang. listen over steder til tekster, så kan det vel ikke skade at jeg ligger mine tekster der også, medmindre vi to er konkurrenter, og det tror jeg da ikke Surprise

Dbh

Michael Haahr

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:48

seOrdbogen:
Jeg har ikke opdaget noget med identiste sætninger? det er nok fordi du bruger "auto spin" så den selv vælger teksterne. Hvis du gjorde det manuelt, som er det eneste jeg kan anbefale, så ville dette problem ikke opstå.

Jeg bruger aldrig auto spin da jeg udelukkende arbejder med danske tekster, så det er ikke derfor.

seOrdbogen:
Den bedste spin jeg har lavet, var 96% unik - men det var også en længere tekst, så er det nemmere at få uniqeness

Og hvor mange forskellige tekster var det over? Med lidt hurtig hovedregning, så skal der godt nok mange varianter til af hvert ord/sætning hvis bare man kommer op på 10 tekster :-)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:53

Michael Haahr:

Jeg mener da også at sådanne tekster skal gemmes væk for kunderne, et sted nede på din side, og så laver du bare intern linkbuilding fra dem. Det giver jo tekstfylde på din side.

Hvor ringe kan de tekster lige være, hvis du indsætter ord, som betyder det samme, og giver samme mening?

Det kan godt være det er en god idé for dig, jeg personligt ville bare ikke gøre det, da jeg ville give brugerne godt indhold. Det der sker når du spinner er jo at du skaber det samme indhold som der var i den originale artikel, hvilket betyder at hvis du spinner en artikel 10 gange og ligger det ud på eget site, så vil du have 10 gange den samme information, skrevet med forskellige ord - men som sagt, jeg ville bare ikke gøre det, da jeg tror på at ens site skal have 100% unikt indhold.

Michael Haahr:
Jeg kan godt give dig navnet på den herre som anbefalede mig det, på en PM hvis du vil vide hvem det er?

Hvorfor dog?

Michael Haahr:
Ang. listen over steder til tekster, så kan det vel ikke skade at jeg ligger mine tekster der også, medmindre vi to er konkurrenter, og det tror jeg da ikke Surprise

Sorry, men nu hjalp jeg lige Sasa i denne omgang, det er simpelthen bare fordi jeg også lige skal bruge min tid på noget andet... 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:55

Jeps :) der skulle også meget til, tror der var imellem 10-30 valg pr. ord. men kan ikke huske præcist.. kan bare huske procenten som softwaret viste mig... men tror slet ikke man behøvet op i de tal.. tror det bliver mere og mere ligegyldigt når man kommer over de 70%.

God dag! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rent principielt kan resultatet af spinning via software og så at selv omskrive en artikel give lige godt resultat. Dog oftest ses det at folk med software kun spinner enkelstående ord, hvilket vil sige at du ender ud med en artikel med samme antal ord, samme sætningsstruktur m.v.  - Det kan ikke anbefales.

Sørg for at spin på både ord,sætninger, evt. avanceret paragraph-switching m.v. God spinning tager tid, men i forhold til at skrive en helt ny artikel om samme emne er der selvfølgelig meget tid at spare. (særligt da der kan laves mange udgaver).

Du kan sagtens spinne på dansk, hvis dit software understøtter importering af dansk synonym ordbøger (som iøvrigt kan findes gratis i xml format). Dansk synonym ordbøger og databaser er dog langt fra så gode som på engelsk, så her kræves endnu mere af dig end på engelsk.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias:

jeg spinnede en del i vinters..

hvad vil du vide?

Mvh Tobias.

Tobias:

Hahahaha . Shit.. jeg har misforstået det her emne.. haha.

Det er jeg sku ked af ..

Jeg læste det som om at du havde læst en artikel om spinning og ville høre noget om det..

altså spinning som i cykling :)

se bort fra mit indlæg!

Mvh Tobias - som skal lære at læse tingene igennem 2 gange før han svarer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:43

CMS:

Rent principielt kan resultatet af spinning via software og så at selv omskrive en artikel give lige godt resultat. Dog oftest ses det at folk med software kun spinner enkelstående ord, hvilket vil sige at du ender ud med en artikel med samme antal ord, samme sætningsstruktur m.v.  - Det kan ikke anbefales.

Sørg for at spin på både ord,sætninger, evt. avanceret paragraph-switching m.v. God spinning tager tid, men i forhold til at skrive en helt ny artikel om samme emne er der selvfølgelig meget tid at spare. (særligt da der kan laves mange udgaver).

Du kan sagtens spinne på dansk, hvis dit software understøtter importering af dansk synonym ordbøger (som iøvrigt kan findes gratis i xml format). Dansk synonym ordbøger og databaser er dog langt fra så gode som på engelsk, så her kræves endnu mere af dig end på engelsk.

Problemer så jeg ser

Det kræver viden omkring dette værktøj forstår jeg

Det kræver du forstå lidt dybgående hvad artikler hvordan de skal forstås og hvad budskab du skal ud med , ingen vil jo have forklaret sit produkt forkert , sparet tid er begrænset men giver sikkert ideer men hvad vis vælges et forkert ord og det sættes et sted forkert , kan ikke se meget tid sparet vis de skal give mening ,men ellers skal man være super god til 2 ting dette værktøj og er ikke i tvivl om du forstår alt om emmet

Tid sparet noget der går hurtigt over ser man tit fejl , det er den største fejl mange gør alt går så stærkt at de ikke når at opdage sine egne fejl

men i alt super forklaret lige før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 08:24

Nogen som har prøvet dette online gratis tool ? http://www.jetsubmitter2.com/ 

skulle selv kunne submitte til artikelnetværk og man kan bestemme hvor mange pr. dag osv.

har ikke selv prøvet det da jeg pt. ikke har noget at bruge engelske tekster til 

Ser meget fedt ud!

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 03:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Wedege-Mathiassen:
Nogen som har prøvet dette online gratis tool ? http://www.jetsubmitter2.com/ 

Lad være med at anvende disse amerikanske auto-submit og auto-spinning services. Det gør dig intet godt, tværtimod. Det lyder smart og der loves guld og grønne skove, men i sidste ende er alt du får ud af det at du er med til at udbrede en masse ubrugeligt spamnettet som ikke gavner din hjemmeside's ranking.

Brug istedet din tid på at lave noget godt indhold eller få folks opmærksomhed omkring din side og dine tekster og så få dem til at linke til dit website (og link evt. også selv til de website fra relevante fora osv.)

God tekstspinning skal gøres manuelt, medmindre man er ligeglad med at det er det rene nonsens og elendigt sprogmæssigt output, og ofte duplicate content i søgemaskinernes øjne grundet for dårlig spinning.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:54

Hvad gør i med æøå når der skal spinnes ???????

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)