Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vareparti af Adidas og Nike søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg står og søger et vareparti af Adidas og Nike, det jeg er mest ude efter er Adidas Chile 62 trøjer og Nike Airmax sko.

Glæder mig til at hører fra dig.

Bedste hilser

Simon Brask

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:55

Det er ik produkter, som der "bare" ligger i partier...

Og hvis de endelig gør, så er rabatten meget minimal i forhold til normal engrospris, da det er produkter, som sælger godt for både Nike og Adidas...

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 08:17

Ved jeg. Men produktet må være muligt at opkøbe nogle steder, uden man skal købe for en formue ved Nike og Adidas sig selv?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:23

Airmax er en kæmpe serie af sko, så det afhænger nok mere af, hvilke af modellerne du søger... Airmax sko er i hvertfald ik svære at skaffe, men priserne er lidt bob bob...

Adidas er straks svære, og især hvis du skal bruge mængder...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:12

Har du overvejet at købe i England, der er prisen ca. det halve af hvad det koster i butikkerne herhjemme og så slipper du for at ligge inde med store partier. http://www.foot-locker.co.uk/c/nike-air-max-90/default.aspx

Engelske pund ligger på omkring 8,50 kr. i øjeblikket.

Min kone køber Saucony løbesko i England til ca. en tredjedel af den billigste pris i Danmark og mange steder er der fri fragt til DK også.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 07:45

Hej Simon... Jeg har lidt adidas tracktops samt bukser, samt nogle nike shox

Du kan fange mig på streetlife@forum.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 12:59

Hej.. Skal være Chile 62 trøjer og Nike Airmax, 90 modellen. 

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:40

hvor Nike airmax skal du bruge....

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:58

Hej Simon

Adidas Chile trøjerne er kun produceret til det amerikanske marked derfor er det også kun Footlocker der har dem i DK. Finder du dem på andre danske websites så kan du godt regne med at de ikke er ægte. 

Hvad angår Adidas og Nike produkter generelt i DK så er det kun Adidas Danmark og Nike Danmark som sælger det. Ellers skal det parallelimporteres og hvis Nike fx opdager dette betragter de varerne som kopivarer da de ikke ønsker parallelimport

Jeg ville være meget varsom med hvor og hvad jeg købte hvis jeg var dig. Nike ved jeg er i fuld gang med at lukke/omdirigere alle webshops som sælger varer Nike ikke selv har solgt til dem. Men det er jo bare et tip :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:46

*JB*:

Hvad angår Adidas og Nike produkter generelt i DK så er det kun Adidas Danmark og Nike Danmark som sælger det. Ellers skal det parallelimporteres og hvis Nike fx opdager dette betragter de varerne som kopivarer da de ikke ønsker parallelimport. 

Jeg ville være meget varsom med hvor og hvad jeg købte hvis jeg var dig. Nike ved jeg er i fuld gang med at lukke/omdirigere alle webshops som sælger varer Nike ikke selv har solgt til dem. Men det er jo bare et tip :D

Det er nu ik helt sandt... Nike kan intet gøre ved parallelimport, så længe det sker indenfor EUs grænser. Og de gør heller intet ved det, da det er dem selv, som releaser varerne ud i markedet...
At de så jagter varer, som f.eks er importeret fra USA er en anden snak. Men det er os illegal parallelimport, og dermed ulovligt. Så det er vel ganske forståeligt, at de gerne vil stoppe det, da det ødelægger deres marked i EU...
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)