Hej Amino’er Jeg er efterhånden nær starten af min første webshop, og derfor har jeg en hel masse spørgsmål, som jeg håber I vil hjælpe med. - Det vil nok være smart, hvis jeg fortalte lidt om mig selv først: - Min ide bag webshoppen er at have 1-3 produkt i en masse farver(Sko). - Til en webshop skal man jo også have nogle produkter! Derfor vil jeg spørge hvordan jeg får fat i de produkter. Jeg har nogen kontakter som kan sælge mig nogle restpartier, men vil det være smartere at få produkter direkte fra Adidas? - Til en webshop hører der selvfølgelig også marketing med. Her har jeg tiltænkt at lave et reklamebanner(evt. på facebook) hvor der står noget alá: - I en webshop skal varerne også leveres ud til kunden. Mit naturlige valg vil være Post Danmark – fordi det kender alle og de fleste har en vis tillid til Post Danmark(Jeg har ihvertfald).
Jeg ved godt det kan virke ret uoverskueligt med den lange tekst, men håber virkelig at nogle vil hjælpe mig!
På forhånd, Tak!! |
Hej :)
Jeg har lige læst dit indlæg og vil prøve at svare på det :)
1. Hvis der ikke er taget varemærkebekyttelse på Predetor, må du gerne bruge det, men mon ikke Adidas har gjort det for at sikre sig? - men det kan du undersøge.
2. Du må gerne sælge restpartier, men du har også være en forhandler af Adidas og bare bestille varer hos Adidas.
3. Så sælge det er sandt og ikke er í strid med god markedsføringsskik, må du gerne bruge navnet David Beckham.
Louise :)