Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

privat rådgivningsfirma søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
med mener jeg
at jeg ikke kan finde et firma  der kan hjælpe mig med at udnøtte min løn bedre end nu

det jeg godt vil have hjælp til er bla.

bedre udnyttelse af min løn

lån (omlægning)

gæld hvad kan jeg gøre

så vil i sikkert sige så gå dog i banken men

jeg søger et firma der vil rådgive mig

selfølgelig vil det så koste penge men

en bank vil rådgive mig i bankens intreresse

og det er jeg ikke intreseret i

venlig hilsen jannik seehusen

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 02:44
Den slags kræver jo en del agtindsigt i din privat økonomi.

Beskriv lidt mere om din situation, evt med emner du forventer kan behjælpes.

Så kunne der jo være nogen som har lidt styr på den slags.

Jeg er personligt kun lomme økonom, men hvis det ikke er problemer i virksomhedsklasse skal jeg da gerne give et par råd..

Tilmeldt 25. Jun 06
Skrevet kl. 08:04
til magni

hele historien ligger i at jeg for 4 år siden var så tæt på at gå konkurs som man overhoved kan være og det har jeg så kæmpet med at undgå de sidste 4 år

nu er jeg ikke mere ved at gå konkurs men jeg sidder jo med nogle betalingsaftaler som med 100% sikkerhed kan gøres bedre

vores hus har kun lutter pantebreve og der vil der også kunne gøres noget

vi har 2 biler der vil der også kunne spares noget

så derfor kunne jeg godt bruge et rådgivningsfirma til at hjælpe mig og når disse ting så er blevet ordnet så skulle de stadig hjælpe mig så jeg får mere ud af den løn jeg nu engang får

det jeg her tænker på er bla.

betale mere af om md på huset for på den måde at komme af med gælden hurtiger

venlig hilsen jannik seehusen

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:08
Det lyder mest af alt som om du bare er kørt godt og grundigt træt.

Du ved godt hvor det er du skal ind og skære lidt, men du overkommer bare ikke så meget lige nu.

Jeg vil sige du skal tage det med ro, hvis du har fået hovedet ovenvande, så start bare i de ting som du kan overkomme.

Du siger i har 2 biler, der er da et let sted at tage nogle beslutninger og finde nogle løsninger.

Skal i have 2 biler, eller kan i klare jer med 1, hvor meget kører i om året, kan diesel betale sig. (med forvarmer så man kan køre på hvad som helst.) Kunne man køre med gule plader, hvor meget kan du få for de biler du kører i nu?

Bil er nok en af de poster i økonomi som er fuldstændigt urimiligt hvad angår pris. Den "frihed" man har fra en bil gør dig så blot til slave af det bjerg af regninger. Det er jo ikke unormalt at man har resulterende omkostninger på 5000.- per måned. Skulle man lige gøre det op i forhold til sin løn, så er det jo tæt på at blive 100.000 brutto du skal hive ind..

Dine lån er naturligvis et sted du ved der kan spares, men du ved også at det kan kræve en del i tid og gebyrer, så hold den lidt på afstand til du har mere overskud.

Privatforbrug er næsten alles banemand, vi tænker så lidt over hvor meget vi plasker rundt med penge. Jeg tror de eneste som kan undsige sig dette er nogle bønder og et par studerende. Få styr på hvad du i virkeligheden har af poster mht feks mad, slik og tøj. Derefter skal du lige kigge om alle dine faste udgifter ikke kan gøres lidt billigere. Hvordan med dit El forbrug, kan dine telefon abbonementer flyttes til noget billigere, har du feks både børsen, politikken og alt for damerne som abbonement, og er det livsnødvendigt?

Tag og kig på det minimum en gang om ugen, og beslut at du vil ændre noget hver uge, så tror jeg det kommer af sig selv..

Håber du kan bruge det til noget..

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:22
Jeg ved så ikke om det er gratis eller hvordan det hænger sammen, men findes der ikke en del skyldner rådgivningscentre? Jeg mener at have læst at de også gerne vil have folk ind FØR de er ved at gå personlig konkurs men at ingen "tør/gør" det før man har klingen på struben.
Er det måske sådan noget du søger?

Hilsen

Tilmeldt 25. Jun 06
Skrevet kl. 16:45
hej random

tak for indlæget jeg vil prøve og tage kontakt til dem hvis jeg kan finde dem

det er ikke forde jeg på nuværende tidspunkt er ved at gå konkurs det er jeg ovre

men jeg er bare ikke dygtig nok til at udnøtte min løn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)