|
Kære ven, tror du ikke det ville være smart at gøre det lidt anderledes...Hvor mange af kompensationsplanerne kender du? Du får en stjerne af mig, men vil da foreslå dig at tage ud og høre Lea i aften eller se gpn kalenderen...
Mvh.
Martin
Elgaard International gør igen opmærksom på at vi søger 3 distributør kandidater der har en drøm om at være selvstændig.
|
Kære ven, tror du ikke det ville være smart at gøre det lidt anderledes...Hvor mange af kompensationsplanerne kender du? Du får en stjerne af mig, men vil da foreslå dig at tage ud og høre Lea i aften eller se gpn kalenderen... Mvh. Martin |
Jeg takker for beskeden og jeg vil helt klart tage det til efterretning og justere på mine præsentation. |
Helt i orden, der har bare været en hel del af disse typer indlæg...Og på amino er der flere brugere i forvejen som er NuSkin'ere. Hvis du kigger efter, så er det meget få tråde der er rekrut tråde hvis det var "så let" som dit forsøg, så ville der være fyldt op ik :D Kan anbefale at lytte til et par af John Sexsmiths calls på GPN.. Vi ses derude |
true true. jeg tror jeg fjerner mit rekrut indlæg og giver info i stedet, og ja det var nu egentlig heller ikke planen at skulle rekruttere denne vej igennem. Men mange tak, og ses der ude. |