Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Distributøre.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Fra  Elgaard International Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Elgaard International gør igen opmærksom på at vi søger 3 distributør kandidater der har en drøm om at være selvstændig.
Det koster det dig ikke noget at blive distributør for Nu Skin, så man kan godt sige at du intet har at tabe.
Du er lønnet efter den tid du smider i din forretning, og Nu Skin har den højeste kompensationsplan.

Info.

M: info.elgaard@gmail.com
T: 60210566

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:55

Kære ven, tror du ikke det ville være smart at gøre det lidt anderledes...Hvor mange af kompensationsplanerne kender du?  Du får en stjerne af mig, men vil da foreslå dig at tage ud og høre Lea i aften eller se gpn kalenderen...

Mvh.

Martin

Tilmeldt 9. Jun 11
Fra  Elgaard International Skrevet kl. 15:09

Jeg takker for beskeden og jeg vil helt klart tage det til efterretning og justere på mine præsentation.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:20

Helt i orden, der har bare været en hel del af disse typer indlæg...Og på amino er der flere brugere i forvejen som er NuSkin'ere. Hvis du kigger efter, så er det meget få tråde der er rekrut tråde hvis det var "så let" som dit forsøg, så ville der være fyldt op ik :D

Kan anbefale at lytte til et par af John Sexsmiths calls på GPN..

Vi ses derude Cool

Tilmeldt 9. Jun 11
Fra  Elgaard International Skrevet kl. 15:23

true true. jeg tror jeg fjerner mit rekrut indlæg og giver info i stedet, og ja det var nu egentlig heller ikke planen at skulle rekruttere denne vej igennem.

Men mange tak, og ses der ude.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)