Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange hits i webshop men ingen ordrer, HJÆLP!!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ..

Jeg synes dit desig på siden er lækkert nok. Måske kunne du gøre noget ved dine produkt billeder, sys de skiller sig meget ud når baggrunden er helt hvid.

Som andre nævner, betalingsgateway .. Op mod 40% af mine kunder bruger ikke dankort ..

Derudover så er 50 besøgende ingenting .. Jeg kan have 200 - 300 besøgende uden et salg .. Det svinger meget .. Man skal ikke tænke ej der har været 50 besøgende i min butik, alle gik igen uden at købe noget :) der er mange der surfer på nettet og vender tilbage en anden dag og køber .. Nogle surfer kun for at kigge lidt rundt ..

Og så fragten .. Billig levering kan folk lide :)

God vind :)

Mvh
Martin
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ville sætte priserne højere og så tilbyde gratis fragt, men jeg ved også at der er andre herinde der vil gøre som du har gjort.

Men hvis jeg var dig, ville jeg ikke begynde at ændre det store nu og her. Jeg vil mene at det er alt for kort tid at begynde at lave vurderinger allerede her efter 5 dage. Hvis du læser andre indlæg her på Amino, vil du se at der kan gå både 2 og 3 uger (og længere) før folk laver det første salg i webshoppen.

Så giv det lidt tid. Folk skal jo også lige lære din shop at kende...

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

... jeg springer fra når jeg ser en webshop der kræver at man bliver oprettet som kunde i deres arkiv

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville gøre kurven mere synlig - eller bare synlig i det hele taget. Den er mega svær at se.

Giv bestil en grøn eller rød farve, bare min mening. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)