Jeg skal have sat en cloud-disk ala Dropbox op, hvormed jeg og en række andre personer på en let og overskuelig måde, kan dele dokumenter, billeder osv. Hvad vil du foreslå, når man tilsyneladende ikke kan have 2 uafhængige dropboxe kørende?
Den skal helst være lige så let at anvende, som Dropbox, da nogle af brugerne, er meget lidt tekniske
Mener da at du godt kan have flere uafhængige med deres erhvervsløsning, men det skal måske være gratis? Måske windows live mesh eller zumodrive kan klare opgaven. Først nævnte mener jeg kan klare det, men den er ikke lige så nem at gå til som zumo og dropbox efter min mening...
At du ikke kan have to Dropbox åben på samme tid? I teorien "2 programmer" åbne?
De bedste hilsner
Frederik
Jeg kan ikke få 2 uafhængige Dropboxe til at fungere på samme PC/Mac. Jeg elsker DropBox og ville da allerhelst benytte 2 Dropboxe, men det lader sig åbenbart ikke gøre
Jeg kan ikke få 2 uafhængige Dropboxe til at fungere på samme PC/Mac.
Med dropbox an du oprette en række foldere og give hver især adgang til sin mappe, hvorfor skal de være uafhængige ?
/allan
Hej Allan Fordi jeg ikke under nogen omstændighed vil have blandet mine firma-data sammen med data, som andre skal have adgang til. Der skal være fuldstændig vandtætte skodder herimellem ;o)
At du ikke kan have to Dropbox åben på samme tid? I teorien "2 programmer" åbne?
De bedste hilsner
Frederik
Jeg kan ikke få 2 uafhængige Dropboxe til at fungere på samme PC/Mac. Jeg elsker DropBox og ville da allerhelst benytte 2 Dropboxe, men det lader sig åbenbart ikke gøre
Så vidt jeg ved, er der ikke ret mange programmer du kan få til at køre 2 på samme tid- hvis ikke ingen.
Jeg har desuden skrevet et blogindlæg til folk der ikke ved hvad dropbox er, hvis nogen skulle være interesserede.
Så vidt jeg ved, har folk kun adgang til de mapper du giver dem adgang til med mindre dropbox har et hul et sted, men det hul kunne nemt opstå på den server du selv sætter op hvis ikke dette bliver gjort korrekt ;)