Jeg søger leverandører af følgende ting : Løbecykler, gåbiler, gåvogne, 3 hjulede cykler, alt man kan køre på til børn... Jeg har en del mærker på min hjemmeside, men søger flere. Så derfor, kender i producenter, mærker jeg har overset så skriv endelig. Det kan også være forhandlere, som er grossist af et mærke... |
Køretøjer til børn.
- 1
|
2 ting. Hvad hedder din hjemmeside? Og har du tænkt på at få designet dine egne produkter, selv producere dem og tjene mere på dem? Kan måske hjælpe Thomas |
Hej Kim Har du overvejet at tilbyde en butik mersalg? Mvh Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Thomas Legehjulet.dk Så mange penge er der ikke endnu, så vi kan designe vores egne cykler og få dem hjem..
Mersalg. Ja der kommer billigere ting ind engang, men alt skal være på hjul. Det er den røde tråd... |
Hej Jeg kan se at du har kontakt til de leverandører jeg bruger når jeg køber legetøj til Tralula-leg.dk. Men mangler du ikke Winther cykler? De har jo den klassiske trehjulede cykel vi alle kender. M.v.h. Charlotte |
Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.
Charlotte Jo det gør jeg, hvem køber du dem igennem ?? Kan ikke huske om jeg har været ved dem. Er i kontakt med så mange leverandører hver dag... :-) |
Hej Kim Jeg har dem ikke selv. Synes bare at de passer ind i dit sortiment. Men du kan finde dem på www.winther-bikes.com M.v.h. Charlotte |
Tralula-leg.dk salg af legetøj til børn.