Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges til spilbutik på Facebook

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Vi har god succes med vores spilforretning GameGeeks.dk i søgemaskinerne, men det sociale må vi indrømme halter lidt.

Jeg har så småt prøvet at sætte en enkel Facebook side op - se GameGeeks på Facebook her, men længere er jeg egentligt ikke kommet.

Jeg søger lidt råd, inspiration og ideer til hvordan vi får gjort "siden" attraktiv. Hordan vi får spil-interesserede ind på siden og hvordan vi får dem til at interagere?

Har du gode eksempler på succesfulde facebook sider, gode artikler om emnet eller måske bare en ide til hvad vi kan gøre?

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:55

Hvad med at lægge nogle videoer ud af demoer som de har i steam for eks...

husk at aktivere brugerne, stil dem spørgsmål omkring bedste taktik/strategi, højeste scoor etc..

Du kunne for eks. finde ud af hvad spil de fleste af dine brugere spiller og så den som lavede billed med højeste points etc, kunne vinde 100 kr. til købe hos dig næste gang...

Fordelen er jo at så skaber det aktivitetet, og folk følger med, og når de poster noget, så kan deres venner se det så du får en begynde sneboldseffekt...

Ofte er præstigen og æren af at være den bedste rigeligt for gamere...

/M

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:56

Her får du lige nogle af mine råd.

1. lav en skønhedskonkurrence imellem de forskellige spil figurer, og her er hvordan du laver sådan en skønhedskonkurrence, step 1. upload et billed af de forskellige spil figurer, step 2. skriv under hvert eneste billede, det billed der får flest likes vinder.

2. opsæt en grafisk velkomstside, der ikke kommunikerer vi er nogle dødbidere, men at denne fan page er sjov at joine.

3. lad være med at være så seriøs hele tiden på din fp, post nogle sjove billeder engang imellem, og nogle sjove youtube film.

4. join nogle dedikerede spil fora og læg et link til din fanpage hver eneste gang du svarer på et spørgsmål derinde.

5. brug dine follow up mails til at få folk til at joine din fp.

6. husk på at facebook seo, Edgerank er meget forskelligt fra rigtig seo, Her er hvad du skal være opmærksom på når du dealer med edgerank. 1. hvis jeg eks, skriver games oppe i facebook søgebaren så vil, de sider som jeg har flest venner der liker komme op som de første. ligesom hvis jeg eks. søger på Maria inde på facebook, så vil de Maria'er som jeg har flest venner tilfælles med komme op som nr. 1.

7. gør din fp til et slags mødested for gamer typer.

Hvis du har nogle spørgsmål til disse råd er du velkommen til at pmme mig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 15:06

Ja det er jo sneboldseffekten vi gerne vil have startet, men jeg tror næppe det kommer af sig selv med en startbasis på 50 "fans". Er det en god ide at supplere med en omgang facebook ads? Nogen der har erfaringer med at sende brugere ind på en facebook page?

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:10

Lars Bo Thomsen:

Nogen der har erfaringer med at sende brugere ind på en facebook page?

Yes. Lav for guds skyld en speciel side, hvor du sender besøgende til. Sådan en side kan laves forholdsvist simpelt (der er endda en her på Amino, der tilbyder dem for blot 99,-). På den side skriver du lidt om, hvilke fordele der er ved at blive fan af din side og så skal der naturligvis opfordres kraftigt til at blive fan.
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:13

Prøv at finde thoms bigum, han er garant for gode tips og tricks, til facebook håndtering :-)

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Skrevet kl. 15:57

Sund-og-Smuk.dk,

Vi vil gerne holde det in-house :-).

Det vi har gjort nu, er at lave en konkurrence med et trappesystem.

Således:

100 medlemmer - vi trækker lod om et "gammelt" spil

150 medlemmer - vi tærkker lod om et nyere spil

Osv.

Det har fordoblet antal fans indtil videre, men om de fans kan bruges til noget er så spørgsmålet :-)

Alle aminoer er velkommen til at blive medlem af gruppen her.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)