Mangler idé til Blivdigital.dk, jeg har et koncept med at digitalisere dokumenter.
Men da jeg har erfaret at branchen åbenbart ikke er noget som man kan leve af medmindre man er som de store, ønsker jeg at skifte koncept på min side BlivDigital.dk
Jeg tænker ngoet socialt, men ved ikke om jeg tænker forkert :-).
Håber du/i kan hjælpe eller bidrage med et godt råd eller to, på forhånd tak :-)
Jeg tror du skal forklare hvad du gerne vil opnå til at starte med? - En idé kan jo være mange ting...
Som jeg kan se det er det lige nu bare en informationsside om at det ville være smart at digitalisere sine dokumenter, men hvad er selve blivdigital.dk ?
Jeg tror du skal forklare hvad du gerne vil opnå til at starte med? - En idé kan jo være mange ting...
Som jeg kan se det er det lige nu bare en informationsside om at det ville være smart at digitalisere sine dokumenter, men hvad er selve blivdigital.dk ?
Jeg synes det fremgår af mit indlæg, altså jeg mangler en idé.
BlivDigital er jo noget der bliver søgt på ofte. Så ja det bliver lidt svært at besvare dit spørgsmål, da jeg selv mangler svar på det :-)
Jeg synes det fremgår af mit indlæg, altså jeg mangler en idé.
BlivDigital er jo noget der bliver søgt på ofte. Så ja det bliver lidt svært at besvare dit spørgsmål, da jeg selv mangler svar på det :-)
hvor har du største viden om et emme f.eks jeg ejer en strip portal så jeg viden om striptease så ville skrive om bliv digital dog kan man være digital på 100.000 vis måder så hvad brænder du for ville jeg skrive om
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows