Billigeste sted at købe DK domæne? (uden hosting)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Hvilke udbydere er det billigst at købe dk domæne hos ?
Uden hosting eller med så billig hosting som muligt da jeg vil hoste domæne på eksisterende webhotel .
Jeg hat tidligere brugt gratisdns.dk, men fandt nu ud af prisen var sat op til kr 119 ..
Svar
Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Hej Kim :) Hos Dandomain (http://www.dandomain.dk/produkter/domain.html ) Kan du få et domæne der koster 78 kroner i oprettelse og dernæst 45 kroner årligt. Du skal huske på at du får det ikke billigere end 45 kroner da det er hvad dk-hostmaster der administerer domænerne tager for dem Derfor er dandomain meget billigt det det er indkøbspris efter første år og UDEN webhotel :) De bedste hilsner Emil
Svar
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
14-06-2011 kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Jeg køber de fleste af mine hos Maxiweb - koster mig 65kr / domænet.
EDIT: Men det kan jeg se, at Jannik allerede har fortalt dig.
Svar
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
wow - det var hurtige svar!
thx
Svar
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Maelstrom
Skrevet
14-06-2011 kl. 12:02
Svar
Bruger webhosting.dk til de 48,75 kr. inkl. moms som tidl. nævnt. Flytter herefter domænet over til min host (UnoEuro) gratis:)
Webhosting.dk er det billigeste sted at registrere umiddelbart, som svar på dit spørgsmål og har vel efterhånden købt 25 domæner gennem dem. Super nemt.
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Hej Kim
Jeg forslår du prøver ZXNET det er dansk og ekstremt billigt.
Mvh
Emil
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Maelstrom
Skrevet
14-06-2011 kl. 12:30
Svar
Hvorfor svarer folk i øst når manden spørger i vest? Han beder om det billigste sted at registrere .dk domæner. Ikke reg + hosting...
Svar
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Tjenester.dk
Skrevet
14-06-2011 kl. 12:38
Svar
Bruger webhosting.dk til de 48,75 kr. inkl. moms som tidl. nævnt. Flytter herefter domænet over til min host (UnoEuro) gratis:)
Hej
Jeg kobte ogsa et hos dem til den pris men da jeg ikke var tilfreds med dem flyttede jeg det over til en anden host
herefter skrev de til mig at deres service ikke var beregnet pa at kobe domains og sa flytte dem til an anden host
Svar