Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner Søges - Jeg har Ideen du har forretningssansen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det hele klart indenfor opstart af nyt tøjmærke: designs, produktion, forretningsplan etc men mangler en samarbejdspartner hvor vi sammen kan skabe en stor success.

Kvalifikationer hos dig er god forretningssans. Du har gerne en HD eller PHD baggrund og har lyst til at være med til at skabe en success.

Skriv gerne en mail med lidt om dine drømme samt baggrund og jeg vil da forklare lidt mere om konceptet.

Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 10:15

glemte at nævne at du meget gerne må være bosiddende i jyllandsområdet, men ikke et krav

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 10:27

Hej Sarah

Det lyder som om at der er tale om et spændende projekt, som du har brugt langtid på at gøre klar. Dét der lige springer i øjnene på mig er at du søger en person med enten HD eller PhD baggrund. Jeg synes der er et meget stort spring imellem de 2 titler rent uddannelsesmæssigt - og det kan da godt have en betydning for hvilke kandidater du hører fra - hvad med at vælge bachelor/kandidat (HA/Cand.Merc) som krav i stedet?

Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 10:41

Tak for dit indlæg. Ja, kan godt se at det kan læses forkert. Primært søger jeg en med en HD baggrund, PHD baggrund vil blot være endnu bedre. Generelt hører jeg gerne fra alle med interesse og ser dernæst på hvilke kvalifikationer der er at byde på.

mvh

Sarah

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 14:35

Du bør nok tjekke uddannelserne igen.. Skulle man rangordne dem efter "kvalitet" (ret overfladisk vurderet)

HD - HA - HD2 - Cand.Merc (andre kandidater også) - Ph.D.

Så der er jo et enormt skridt. Det er det samme som at sige du søger en finans/markedsøkonom eller en Ph.D.

Blot lige for at nævne det, så du ikke misforstår kvaliteten af de forskellige uddannelser (og ja, en meget generel vurdering - dog nogenlunde ud fra Niveau, Ects point, og krav til at komme ind).

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)