Mon ikke vvs-butikkerne har nogle af de produkter på hylderne? VVS er jo fint repræsenteret i affiliate markedet. Mener fx at der er et par stykker hos http://www.partner-ads.com
Og ellers må du jo bare skabe dig dine egne aftaler, hvis du har trafikken til det. Ring til nogle af dem som bruger penge på adwords for de søgeord og spørg dem om de er interesserede i et samarbejde.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej anders jeg er i fuld gang med at etablere min nye side om alternativ energi og kan ikke pt. præsentere store besøgstal, derfor ville jeg tage den "nemme" metode her i starten, men partner-ads havde som du siger nogle vvs kampagner jeg kan bruge som en start!
Super fedt!, jeg havde ikke lige tilmeldt mig dem endnu :-)
Okay. Partner Ads kan varmt anbefales. Ken er flink og betaler altid til tiden.
Og det er helt rigtigt at vente med at ringe til virksomhederne indtil du har trafikken.
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
I know, men den fuc.... skabelon jeg anvender har disse parametre, men ingenting sker når jeg vælger dem, det samme med languge filen, jeg ville jo gerne have alt på dansk, men måske du lige gav mig en ledetråd takker!
Måske du kunne være rar at give mig et yderligere hint til hvilken specifik index fil det drejer sig om, jeg har været lidt rundt og finder parametren flere steder, men ikke omkring indlægene......