Kære Amino'er, Jeg overvejer at anskaffe mig en håndfuld domæner, med det formål at lave en "info-side" om det tema, som den enkelte side handler om. For eksemplets skyld kan vi antage, at jeg køber domænet www.jordbær.dk. Efterfølgende beskriver jeg så fænomenet "jordbær" én enkelt gang, og folk der dropper forbi vil altså kunne finde alt det, som de har brug for at vide om jordbær. Eftersom at jeg kun har tænkt mig at opdatere siden én gang (dog med yderst relevant info) er jeg i tvivl om, hvor vidt siden vil fungere rent SEO mæssigt? Jeg tænker, at det er muligt at konstruere teksten så den tager højde for relevant søgninger, men jeg mener samtidig at have læst, at sider der ikke opdateres dumper SEO-mæssigt? Hvad siger I? På forhånd tak! |
Hvis der er lille konkurrence, så kan en info side rangere højt.
Men det handler også om domænet optimering, links, værdi af sider, trust i Google (Wikipedia har høj trust)
Med Panda updaten, så kan den hjælpe dig en smule da den kan sortere fejlagtige informationer fra.
Det vil hjælpe meget med nyt indhold jævnligt, tilgengæld skal du ikke kun fokusere på en kilde af trafik, der findes mange metoder til at skaffe trafik.