Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor Hot or Not?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Crew :-)

Jeg har brug for et godt råd.

Jeg er igang med at opstarte et design studio.

Min Advokat fraråder at jeg driver set sammen med en investor.

Han mener at jeg financiere det via banken, for at beholde på "magten"

Jeg er design uddannet, og vil gerne sikre min virksomhed via sparing omkring økkonomi sourcing og salg.

Dvs. at jeg skal have en form for partner med i virksomheden.

Jeg glæder mig til at høre jeres råd, og oplevelser.

Venlig Hilsen

Birgitte

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 09:50
Det er sikkert bare mig men jeg forstår altså ikke helt hvad spørgsmålet egentligt drejer sig om?  

Er det om du skal prøve at skaffe en der gerne vil invisterer i din virksomhed eller?? Prøv at forklare det lidt nærmere så vil det være lettere at svare/rådgive dig...

De venligste hilsner

Ania

Tilmeldt 16. Mar 07
Skrevet kl. 10:04
Jeg prøver lige igen.

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med investor relationer her inde.
Har din virksomhed, en investor ind over?

Går det godt /  Dårligt?
Hvad vil du råde mig til?

At optage et lån i banken, og finde en ihværksætter at starte op med, eller
finde en aktiv investor.

Venlig Hilsen

Birgitte

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:40
Det lyder som om du gerne vil have nogle til at være med til at eje din forretning.

Har du overvejet hvorfor du gerne vil have en partner med? Hvis det blot er for startkapitalen er jeg enig med din rådgiver, så er det bedst at prøve at skaffe og eje det hele selv. Det er jo ikke umuligt at starte din type virksomhed op, uden at skulle investere flere 100.000 det første år. Din type forretning vokser jo løbende i værdi ved at investere i det nødvendige, når, og kun når der er råd.